Köptips lvg 30-40tkr
Har inte orkat läsa igenom hela tråden, men är du fortfarande sugen på en Infinito XE Ultegra?
Han kom ganska snabbt fram till "Bianchin skall bort" ??
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har inte orkat läsa igenom hela tråden, men är du fortfarande sugen på en Infinito XE Ultegra?
Det är sen gammalt.Han kom ganska snabbt fram till "Bianchin skall bort" ??
Jag säljer min nästan nya Trek Emonda ALR 5 Disc 2020, purple flip. Lättare ram än Émonda SL, responsiv och bekväm. Jag är 187 cm och sitter perfekt.Sportson Åsögatan på Söder hade några sådana Émonda i purple flip inne idag! :)
Många snygga cyklar där till bra priser.Rea på Cykloteket nu:
Cykel
Här kan du göra riktiga REA-fynd bland prisvärda kvalitetcyklar. För barn och vuxna. Motion, pendling och tävling. Köp snabbt och enkelt på webben idag!www.cykloteket.se
Synd! För jag har en jag vill sälja ?Han kom ganska snabbt fram till "Bianchin skall bort" ??
Den var grymm.Kommer med en uppdatering i tråden nu!
Slutade med att jag köpte en begagnad värstingcykel som är långt mer än jag behöver, men jag fick den för ett bra pris inom budget så även plånboken är nöjd! Jag köpte en S-Works Venge 2015 med Dura Ace Di2-växlar, wattmätare, Enve-kolfiberhjul, och lite annat smått och gott för cirka 25 - 30 tkr från en seriös säljare med ordentliga kvitton.
Har tyvärr inte tagit några riktigt fina bilder på hojen, men här kommer iaf en:
Visa bilaga 424010
Förhoppningsvis levererar den nya hojen lite mer fart än hardtailen (Uppsala-tur med HTn nedan)..! :)
Visa bilaga 424011
Jag sa ju att du skulle köpa begagnat! ?Kommer med en uppdatering i tråden nu!
Slutade med att jag köpte en begagnad värstingcykel som är långt mer än jag behöver, men jag fick den för ett bra pris inom budget så även plånboken är nöjd! Jag köpte en S-Works Venge 2015 med Dura Ace Di2-växlar, wattmätare, Enve-kolfiberhjul, och lite annat smått och gott för cirka 25 - 30 tkr från en seriös säljare med ordentliga kvitton.
Har tyvärr inte tagit några riktigt fina bilder på hojen, men här kommer iaf en:
Visa bilaga 424010
Förhoppningsvis levererar den nya hojen lite mer fart än hardtailen (Uppsala-tur med HTn nedan)..! :)
Visa bilaga 424011
Äh, lika bra att invänta 2021 års modeller så kör vi en ny internetcyklingsrunda. ???Så, då har den andra spekulanten i tråden redan slagit till. Den stora frågan är nu om ursprunglig TS fått tummen ur?
Bra jobbat!...känner pressen att leverera nu! ???
Äh, lika bra att invänta 2021 års modeller så kör vi en ny internetcyklingsrunda. ???
Vad hände med trådskaparens planer? :)
???Köpte han inte en Vitus Razor och funderade på att uppgradera till något roligare, men var bekymnrad över leveransläget 2021 på roligare cyklar?
???
TS har ju inte postat ngt här sedan hen 2020-06-02 skrev