Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är lite annan nivå än den här inte-trådenLive RR: Efter tre timmars körning där jag hoppat från rygg till rygg sitter jag nu på dass i Ölmstad och äter chips. Slå det på en fredagskväll!
Livesänd på Insta?Live RR: Efter tre timmars körning där jag hoppat från rygg till rygg sitter jag nu på dass i Ölmstad och äter chips. Slå det på en fredagskväll!
Inte en chans. Men som ensamåkare kan jag roa mig med att skriva här under pauserna.Livesänd på Insta?![]()
Påminner mig om igår när det började skrapa varannat tramptag. "Men vad är det för fel NU då?". Det var bara pumpen som vridit sig lite, så tillhörande slangmunstycke skrapade i veven.Nu i Hjo. Hittade en trevlig kille att snacka med några mil efter Jönköping som jag kunde ligga och snacka skit med tills mina vevar helt plötsligt låste sig några km från Hjo. Kunde helt plötsligt inte trampa. Saktade ner och kunde konstatera att bakre flaskställets ena skruv var borta. Flaskstället hade vridit sig så att flaskan blockerade så jag inte kunde trampa. La flaskan i ryggfickan och började jaga ikapp min nyfunna kompis. Kom ikapp precis innan depån men han med familj skulle rulla vidare. Fick en ny skruv till flaskstället monterad av cykelmekarna i depån och nu käkar jag lasagne.