Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Håller på och byter mina växelvajrar på Nishikin, och konstaterade att de var korsade innan bytet. Kan någon vänlig själ förklara om det finns någon funktion bakom att de var korsade, eller om det inte spelar någon roll?
Vad menar du med korsade?
Att vajern från höger reglage går runt styrröret och längs med vänstersidan av ramen (och tvärtom med vänster reglage vajer)?
Var korsar vajrarna varann?
Så där hade jag på min Cannondale, jag provade att korsa höjena innan dom gick in i wirestoppen.
(dom gick på rätt sida om styrröret men jag korsade dom precis efter styrröret, innan wirestoppen) det blev lite tight, men det funkade.
HaraldN skrev:
-------------------------------------------------------
> Det är ett vanligt sätt att få snyggare
> vajerdragning runt styrhuvudet, men det spelar
> ingen roll för växlingarna om du drar dem
> tvärtom.
Tror faktiskt att det blir bättre växlingar i och med att du slipper den där onaturliga böjen mot styrröret som fredrikw skriver, jag lägger dom alltid så, snyggare och bättre.