roefv
Aktiv medlem
KTM bikes
Hej!
Hittade denna cykel när jag letade affärer i Berlin. Kan man göra fin fina motorcyklar kan man väl göra fina cyklar oxå... eller!
Jag tyckte i varje fall den var riktigt läcker.
Nån som klämt och känt!?
http://www.ktm-bikes.at/2007/at/detailBike.php?Bike=caliber45&kat=Freeride
/Joakim
Hittade denna cykel när jag letade affärer i Berlin. Kan man göra fin fina motorcyklar kan man väl göra fina cyklar oxå... eller!
Jag tyckte i varje fall den var riktigt läcker.
Nån som klämt och känt!?
http://www.ktm-bikes.at/2007/at/detailBike.php?Bike=caliber45&kat=Freeride
/Joakim
