Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kommer på efterkälken?"Börjar sladda" säger Vacchi ibland, vad betyder det?
Oklart, Sepp Kuss såg dock stark ut. ;-)Undrars vad Sep Cous hade kunnat göra idag?
Lyckad jinxning av slovenens insats!?Jag gissar att Roglic efter etappen leder med minst en minut.
Verkar i stort sett undantagslös vara cykelbyte som gäller, åtminstone för de med några ambitioner för etappen eller totalen.Blir det cykelbyte inför den eller kostar det för mycket att byta cykel för att det ska löna sig? Lär trots allt gå på under tio minuter upp.
Ja, det var starkt kört av Primoz idag (och de andra två också för den delen).Tre inom en minut i toppen, men känns som Roglic tog ett bra steg mot segern.
Kors i taket! Har vi fått en person som hoppar in i en tråd och börjar med en syrlig kommentar?Har ni hört att Roglic har varit backhoppare?
Allvarligt, tror ni det är sista etappen i morgon med tanke på allt?
Kortaste "spurtrakan" i årets vuelta?
Det är inte arrangörerna som bestämmer straffen. Det är UCIs jury som består av folk med lite olika nationaliteter.Hade det betraktats som en raka borde Wellans fått tidsstraff för att ha tryckt ut Woods.
Spanjorerna är inte som fransmännen, Mas fick inget tidstillägg för cykelbyte utan att "cykeln varit på plats minst 15 minuter"... däremot pengabot för teamchefen. Jämför med Alaphillipes straff för en flaska inom 30 km...
? #nyfikenNoterar f.ö. att jag nu tydligen har femton fler UCI-poäng än Froome.
Har du tävlingslicens Göran?
Nej. Säkertställer att jag absolut inte riskerar att få några negativa UCI-rankningspoäng.Har du tävlingslicens Göran?
Damn! Du kan inte tänka dig att skaffa licens och uppföra dig "illa"?Jag röstar på att Göran ligger 15 p före Chris. Men akta dig, jag ligger lika!