Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var väl bara sunweb som hade problem med den saken?Hoppas bara de tränat på påtagande av regnjacka. Vill inte ha något strul i den avdelningen som avgör.
Som man såg i bild ja. Var stora tidsavstånd i mål. Misstänker att det stod grupper med cyklister från de bakre leden och fipplade jackorna uppe på Stelvio.Var väl bara sunweb som hade problem med den saken?
Klokt om de i alla fall stannade, de gick ju mindre bra för vissa att fippla utför ?Som man såg i bild ja. Var stora tidsavstånd i mål. Misstänker att det stod grupper med cyklister från de bakre leden och fipplade jackorna uppe på Stelvio.![]()
Tycker du att kungen av Frankrike är skallig också?Nej. Säkertställer att jag absolut inte riskerar att få några negativa UCI-rankningspoäng.
Jag inser vad din poäng är. Det hela blir lätt filosofiskt, men jag kan tycka att det är rätt rimligt att säga att de människor som inte gjort några insatser som gett poäng har noll poäng. Vill man få ett positivt (eller negativt) antal poäng måste man dock lösa licens. Alternativet vore att anse att alla utan licens har "minus oändligheten" poäng. När de fixar licens hamnar de på noll poäng. Det skulle dock innebära att själva licensfixandet skulle ge "oändligt" många poäng vilket känns skumt med tanke på vad bra insatser i lopp som ger UCI-rankningspoäng kan ge.
Nej, det hade varit grymt. Skönt att han klarade det.Även om jag håller på Carapaz så önskar jag inte Roglic detta.....
Tycker inte liknelsen håller. Vill du formuera den i de termerna borde det bli något i stil med "Är antalet kungliga franska hårstrån lika med noll?". Och i så fall är mitt svar: ja!Tycker du att kungen av Frankrike är skallig också?![]()
Verkligen ?Nej, det hade varit grymt. Skönt att han klarade det.
Haha, tror inte det heller håller tyvärr. Möjligen är antalet NULL. Enklast tycker jag är att kolla på UCI:s lista. Ligger du före Froome, efter Froome eller ingetdera?Tycker inte liknelsen håller. Vill du formuera den i de termerna borde det bli något i stil med "Är antalet kungliga franska hårstrån lika med noll?". Och i så fall är mitt svar: ja!
Förresten Roglic såg väl lite blek ut när han korsa mållinjen..? Eller är det glasögonen som luras.
Visa bilaga 452094
Jag tyckte också detta var lite märkligt.Carapaz ångrar nog rejält att han inte provade med 5-6km till mål där det dessutom var betydligt brantare än på slutet. Förstår inte alltid det här med att vänta till de nästan ser målet. Kanske i början av loppen men inte som idag.