Läger, Rättvik.

Läger, Rättvik.
the_TnT skrev:
-------------------------------------------------------
> Kanske en näverlur skulle vara passande till
> Mörksuggan? ;)

Med bubbelplast och badolja i. =D

Nä nu ska jag skölja huvet med iskallt vatten.

Läger, Rättvik.
Mer info; fredag till söndag, bra träning. Både distans o tempo. Köra Mörksuggebanan tillsammans med ledare från IK Jarl. Ha kul!

Senast redigerad av en moderator:
Läger, Rättvik.
Ah vilket trevligt initiativ!
Det var då väldans vad bäbisnedkomst kan ställa till cykelplanerna. Lunsen ligger pyrt till och även detta tyvärr. Men det hade varit rackars kul att få cykla runt på dom gamla hemmastigarna!

Läger, Rättvik.
Synd Stampe! Vi ville kolla om det finns en "marknad" för ett sådant läger. Om inte får vi cykla runt ändå o hitta på nått annat kul den helgen!

Läger, Rättvik.
Synd att folk ska hålla på att klaga när ni fixar nåt kul! hemsida och allt de kan ju inte vara de lättaste! Jag kommer.

Läger, Rättvik.
Jan Ullrich skrev:
-------------------------------------------------------
> Köra SM banan innan skulle vara coolt.

Ja det finns faktiskt mycket gott om kul terräng i/runt Rättvik att köra på.

SM-Banan som är en snabb singeltrack utan så mycket rötter, Mörksuggebanan, Dirten bakom Kalkverket, Spångar längs Siljansleden etc. Det enda som saknas är väl egentligen klippor och sten.

Och så har ju inte Rättvik skrivit in något om cykelförbud i skogen och på leder heller.... ; )

Läger, Rättvik.
Stampe: nä förbud för att vara i skogen och cykla finns inte här uppe i Dalarna. Inte har vi cyklande poliser heller =)
Ett himmelrike för cyklister helt enkelt ;P

Läger, Rättvik.
Milbanan i Ludvika, som är ett löpspår skött av KFUM, har en liten stignazist som ogillar cyklister. Det är nog enda konflikten jag vet om i Dalarna.

Det är iofs. cykelförbud på två ställen av FMT andra tider än under tävling, men de går faktiskt över folks trädgårdar rent bokstavligt så det begränsas ju redan i Allemansrätten. ;)

Tillbaka
Topp