Landsvägs-VM i Bergen, 16-24 september 2017
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ulen sa:Grr, sökfunktionen här övergår mitt förstånd. Lyckas inte få nån träff på "VM". Tack![]()
Om man kör defaultsökningen har jag för mig att det är någon minimilängd på söksträngen och att den är mer än två tecken och att det är anledningen att man inte får några träffar med en söksträng som är VM.ulen sa:Grr, sökfunktionen här övergår mitt förstånd. Lyckas inte få nån träff på "VM". Tack![]()
ulen sa:Då Eurosport inte har rättigheterna I Sverige, vem sänder?
http://vacchi.se/nu-vm/
Nöjd nu?CW sa:Kan inte GoranS fylla sitt första inlägg med ett schema över dagarna istället?
Nope, men det som var andemeningen var att det "äntligen" är dags. Kanske skulle skippat "redan" utan mer bara konstaterat att nu är det nära..:-)ohellstrom sa:Lagtempot för proffslagen går ju nu på söndag så inte SÅ märkligt att deras bussar ankommit.
CW sa:Kan inte GoranS fylla sitt första inlägg med ett schema över dagarna istället?
Duger inte min uppdatering av trådens första inlägg?Jenny W sa:CW sa:Kan inte GoranS fylla sitt första inlägg med ett schema över dagarna istället?
Lägger in en bild på schemat här så slipper man klicka på länken varje gång man vill kolla vilka tider som gäller.
GoranS sa:Duger inte min uppdatering av trådens första inlägg?Jenny W sa:CW sa:Kan inte GoranS fylla sitt första inlägg med ett schema över dagarna istället?
Lägger in en bild på schemat här så slipper man klicka på länken varje gång man vill kolla vilka tider som gäller.
Jenny W sa:Cav har ff ont i sin axel och kommer inte starta.
Stuvarn sa:Jag håller tummarna för Emilia Fahlin....tror å hoppas hon äntligen tar chansen nu då hon slipper slita varg åt andra :)
Synd dock hon inte kör tempot oxå!
Luktapåblommorna sa:Sponsorlag och landslag är ett och samma? Totalt förvirrad, kan någon upplysa om hur det funkar.
Bama sa:Vad är det som händer? Bra mellantider och virtuella tider på ett tempolopp i cykel. Fantastiskt!
Även TdF, girot och Vueltan brukar vara katasrofalt dåliga.CarlPedal sa:Bama sa:Vad är det som händer? Bra mellantider och virtuella tider på ett tempolopp i cykel. Fantastiskt!
Antagligen inte SVT som gör produktionen.
Milsvidd skilland i kvalite jämfört med sändningen från Vårgårda
toshiba sa:Pinsamt för Sky att inte ha vunnit lagtempot i VM än, idag kan det nog hända.
marr sa:Svt visar golf lite blandat i sändningen :p
Arsozath sa:marr sa:Svt visar golf lite blandat i sändningen :p
Från Viasat dessutom...
Bama sa:Det är som att säga att det är pinsamt att Sagan inte vinner TdF.
GurraG sa:Jag ställer frågan igen: Är Alexandra Nessmar bortglömd?
cerro sa:GurraG sa:Jag ställer frågan igen: Är Alexandra Nessmar bortglömd?
Varför skulle hon vara det?
1888 sa:Rätt spännande