Luktapåblommorna
Aktiv medlem
Landsvägs-VM i Innsbruck, 22-30 september 2018
GoranS sa:I Ryder Cup är ställningen nu 16-12 till Europa.
Får vara slut med bortklippningar nu. :(
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:I Ryder Cup är ställningen nu 16-12 till Europa.
Visste inte att Uwe Bellman sadlat om till cykel på gamla dar.emmer sa:Det var en norsk och en dansk. Men var är bellman?
GoranS sa:Fast GvAs attack kan ju knappast sägas vara att sitta och vila sig.
CJ sa:Vilket rimligt resultatmål har/hade Ludvigsson idag och tillhörande sannolikhet?
Vem blir först med att skriva "-faan!"?emmer sa:+1Henrik_E sa:I dag håller vi på vem som helst som inte är Moscon.
Tror nog Moscon får komma över faan-backen först...GoranS sa:-faan!
Vann jag?
Luktapåblommorna sa:Det hade varit intressant om kommentatorn pratade om favoriterna, deras möjligheter att ta hem det, vad som händer i klungan, hur upplägget, taktiken är. Det blir ointressant när han pratar om sådan saker som är helt omöjliga, som att Ludvigsson ska köra in utbrytningen i utförsåkningen. Det är som att en hockeykommentator skulle säg att kanske vinner Sverige VM-finalen med 30-0.
Hahaha! på sista meningen. :Dme.I.am sa:Kan nog tycka att kommenterar man en sport skall man ha en viss känsla för den sporten.
Igår var det snillen spekulerar. Björn angående att någon låg i 70+ km/h: "Dom kan komma upp i 80-85 km/h, då krävs järnpsyke och mod". Vet inte om han cyklat så lite själv eller kommentaren beror på att det är kvinnor som cyklar.
Han försökte få igång Emma lite som expertkommentator, angående att van der Breggen hade hög kadens uppför, ställde någon fråga om det är vanligt/fördel, nämnde Froome. Emma: "Ja det är ju ingen hemlighet att tyngre växel och högre kadens ger högre fart"...
GoranS sa:Personligen är jag lite spänd på vad effekten av sista backen kommer att bli på dagens lopp. En farhåga är att det blir en lång väntan på den där ingen med reella segerchanser vågar göra något innan och att det blir lite sprättande i den brantaste delen men att det sen delvis går ihop in mot mål.
I ett sådant scenario kanske Sagan skulle kunna vara aktuell, så min förhoppning är att de andra länderna ser till att få körning åtminstone de två sista gångerna uppför huvudvarvets backe för att se till att det inte sker. Britterna är ett lag som jag tycker borde kunna vara intresserade av att det körs en del innan slutbacken då de ju har goda klättrare som väl inte riktigt är några ”spurtare”.
Det duger fint med Bardet oxå :-)emmer sa:Vore ju bra om Pinot eller Alaphilippe vann för jag behöver lite jox från Ekoï och de lär ju köra jubelrea då :-)
Hade ju varit intressantare om du bemött det hela innan du hade facit.me.I.am sa:GoranS sa:Personligen är jag lite spänd på vad effekten av sista backen kommer att bli på dagens lopp. En farhåga är att det blir en lång väntan på den där ingen med reella segerchanser vågar göra något innan och att det blir lite sprättande i den brantaste delen men att det sen delvis går ihop in mot mål.
I ett sådant scenario kanske Sagan skulle kunna vara aktuell, så min förhoppning är att de andra länderna ser till att få körning åtminstone de två sista gångerna uppför huvudvarvets backe för att se till att det inte sker. Britterna är ett lag som jag tycker borde kunna vara intresserade av att det körs en del innan slutbacken då de ju har goda klättrare som väl inte riktigt är några ”spurtare”.
GoranS sa:Hade ju varit intressantare om du bemött det hela innan du hade facit.me.I.am sa:GoranS sa:Personligen är jag lite spänd på vad effekten av sista backen kommer att bli på dagens lopp. En farhåga är att det blir en lång väntan på den där ingen med reella segerchanser vågar göra något innan och att det blir lite sprättande i den brantaste delen men att det sen delvis går ihop in mot mål.
nisseson sa:Michael Woods är annars favoriten för hjärtat, dels för hans tragiska år privat, men också för att han rent fysiskt tryckte undan mig lite lätt med axeln när han cyklade till inskrivningen för etapp 20 på årets Vuelta. Starstruck, "kommer aldrig tvätta den tröjan!"
me.I.am sa:Vad är grejen med Moscon? Tycker mig ha märkt en viss motvilja?
OK. Jag kan inte säga att jag tycker jag lyckades så där väldigt bra i mina produktioner, så jag tog det mer som en pik. Och ordet bemött var onekligen inte ett speciellt bra ordval. Kommenterat hade väl varit närmare det jag menade.me.I.am sa:GoranS sa:Hade ju varit intressantare om du bemött det hela innan du hade facit.me.I.am sa:GoranS sa:Personligen är jag lite spänd på vad effekten av sista backen kommer att bli på dagens lopp. En farhåga är att det blir en lång väntan på den där ingen med reella segerchanser vågar göra något innan och att det blir lite sprättande i den brantaste delen men att det sen delvis går ihop in mot mål.
Bemött? Nog för att vi är på Internet men jag kanske citerade för att lyfta fram en väldigt bra analys.