Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Konkret sa:GoranS sa:Konkret sa:Har också hojjat när tempen var långt över 40.
Var då?
Tyskland tex!
OK, då var det alltså inte en officiell temperatur utan en egenuppmätt sådan.
GoranS sa:Vänta bara till helgen, då kommer det säkert att bli både 41 och 42 i publiken. Linjelopp drar ju mer än tempo.
Konkret sa:GoranS sa:Konkret sa:GoranS sa:Konkret sa:Har också hojjat när tempen var långt över 40.
Var då?
Tyskland tex!
Tyskland har haft över 40 grader officiellt.
gabbeon sa:Konkret sa:GoranS sa:Konkret sa:GoranS sa:Konkret sa:Har också hojjat när tempen var långt över 40.
Var då?
Tyskland tex!
Tyskland har haft över 40 grader officiellt.
Hur ser din definition av "långt över" ut?
Har väl samma orsak som att VM är i Quatar :-)GoranS sa:Alla old-school-campa-tub-aficionados måste rysa av den där synen - 26 mm, knattråd och Shimano.
emmer sa:Har väl samma orsak som att VM är i Quatar :-)GoranS sa:Alla old-school-campa-tub-aficionados måste rysa av den där synen - 26 mm, knattråd och Shimano.
GoranS sa:Alla old-school-campa-tub-aficionados måste rysa av den där synen - 26 mm, knattråd och Shimano.
JLarsson sa:Ja, knata lär man ju få göra om man punkar
GoranS sa:Om man tittar på prognoser för Doha så skulle jag säga att 37 grader låter klart rimligt.
Märks det av något intresse för VM:et mer än från de närmast sörjande?
C-dale sa:Loppet kan ses i repris påIdag såg jag en åskådare ute på banan som stod o hejade på cyklisterna. Han kommer nog att stenas.
Aliide sa:Emma tror inte på något superlopp i sitt sista lopp i karriären. Realistisk måhända, banan är ju inte optimal för en medelmåttig spurtare. Eller så snackar hon ner sig själv, varför ens ställa upp om man inte räknar med ens topp 10?
http://www.allehanda.se/sport/cykel...slut-jag-ar-redo-for-ett-nytt-kapitel-i-livet
GoranS sa:Hm, känner att jag inte riktigt är med. Vilka är de 10 (=143 namn i startlistan - 132 som ska bort - Emma) som ska starta? Är det holländskorna (åtta i startlistan trots att artikeln snackar om nio) + två till (vilka?)?
NLC sa:GoranS sa:Hm, känner att jag inte riktigt är med. Vilka är de 10 (=143 namn i startlistan - 132 som ska bort - Emma) som ska starta? Är det holländskorna (åtta i startlistan trots att artikeln snackar om nio) + två till (vilka?)?
Äh, det spelar väl ingen större roll. Med 8 holländskor att tampas med vore det ju ändå en skräll om någon av de 2 andra blev bättre än möjligen 7:a. Så de behöver inte heller vara med.
Eller så är det som med lotteri, enda sättet att garanterat inte vinna är att inte vara med ;-)
Han borde väl fått ungefär samma tid kan jag tro...GoranS sa:Så du menar att hade han bara kört Campa och 20 mm:s tubdäck uppumpade till 14 bar hade han vunnit med 3 minuter?emmer sa:Har väl samma orsak som att VM är i Quatar :-)GoranS sa:Alla old-school-campa-tub-aficionados måste rysa av den där synen - 26 mm, knattråd och Shimano.
emmer sa:Han borde väl fått ungefär samma tid kan jag tro...GoranS sa:Så du menar att hade han bara kört Campa och 20 mm:s tubdäck uppumpade till 14 bar hade han vunnit med 3 minuter?emmer sa:Har väl samma orsak som att VM är i Quatar :-)GoranS sa:Alla old-school-campa-tub-aficionados måste rysa av den där synen - 26 mm, knattråd och Shimano.
Tror nog att "top of the line" är rätt likvärdigt. Och det kan väl inte vara en kontroversiell tanke?GoranS sa:Så du menar att materialet är ganska oviktigt? Är inte det som att svära i kyrkan?emmer sa:Han borde väl fått ungefär samma tid kan jag tro...GoranS sa:Så du menar att hade han bara kört Campa och 20 mm:s tubdäck uppumpade till 14 bar hade han vunnit med 3 minuter?emmer sa:Har väl samma orsak som att VM är i Quatar :-)GoranS sa:Alla old-school-campa-tub-aficionados måste rysa av den där synen - 26 mm, knattråd och Shimano.
GoranS sa:NLC sa:GoranS sa:Hm, känner att jag inte riktigt är med. Vilka är de 10 (=143 namn i startlistan - 132 som ska bort - Emma) som ska starta? Är det holländskorna (åtta i startlistan trots att artikeln snackar om nio) + två till (vilka?)?
Äh, det spelar väl ingen större roll. Med 8 holländskor att tampas med vore det ju ändå en skräll om någon av de 2 andra blev bättre än möjligen 7:a. Så de behöver inte heller vara med.
Eller så är det som med lotteri, enda sättet att garanterat inte vinna är att inte vara med ;-)
OK, så NLC:s tips är alltså att (åtminstone) de sex första platserna beläggs av holländskor.
Undrar lite om det verkligen är realistiskt. Bronzini har väl t.ex. tidigare i alla fall haft en rätt vass finish.
GoranS sa:NLC sa:GoranS sa:Hm, känner att jag inte riktigt är med. Vilka är de 10 (=143 namn i startlistan - 132 som ska bort - Emma) som ska starta? Är det holländskorna (åtta i startlistan trots att artikeln snackar om nio) + två till (vilka?)?
OK, så NLC:s tips är alltså att (åtminstone) de sex första platserna beläggs av holländskor.
Undrar lite om det verkligen är realistiskt. Bronzini har väl t.ex. tidigare i alla fall haft en rätt vass finish.
emmer sa:Tror nog att "top of the line" är rätt likvärdigt. Och det kan väl inte vara en kontroversiell tanke?GoranS sa:Så du menar att materialet är ganska oviktigt? Är inte det som att svära i kyrkan?emmer sa:Han borde väl fått ungefär samma tid kan jag tro...GoranS sa:Så du menar att hade han bara kört Campa och 20 mm:s tubdäck uppumpade till 14 bar hade han vunnit med 3 minuter?emmer sa:Har väl samma orsak som att VM är i Quatar :-)GoranS sa:Alla old-school-campa-tub-aficionados måste rysa av den där synen - 26 mm, knattråd och Shimano.
Släpp religionen och tänk prestandaskillnad top-of-the-line.GoranS sa:Campa-vs-Shimano, tub-vs-kanttråd, etc. okontroversiellt? Hm, ...emmer sa:Tror nog att "top of the line" är rätt likvärdigt. Och det kan väl inte vara en kontroversiell tanke?GoranS sa:Så du menar att materialet är ganska oviktigt? Är inte det som att svära i kyrkan?emmer sa:Han borde väl fått ungefär samma tid kan jag tro...GoranS sa:Så du menar att hade han bara kört Campa och 20 mm:s tubdäck uppumpade till 14 bar hade han vunnit med 3 minuter?emmer sa:Har väl samma orsak som att VM är i Quatar :-)GoranS sa:Alla old-school-campa-tub-aficionados måste rysa av den där synen - 26 mm, knattråd och Shimano.
emmer sa:Släpp religionen och tänk prestandaskillnad top-of-the-line.GoranS sa:Campa-vs-Shimano, tub-vs-kanttråd, etc. okontroversiellt? Hm, ...emmer sa:Tror nog att "top of the line" är rätt likvärdigt. Och det kan väl inte vara en kontroversiell tanke?GoranS sa:Så du menar att materialet är ganska oviktigt? Är inte det som att svära i kyrkan?emmer sa:Han borde väl fått ungefär samma tid kan jag tro...GoranS sa:Så du menar att hade han bara kört Campa och 20 mm:s tubdäck uppumpade till 14 bar hade han vunnit med 3 minuter?emmer sa:Har väl samma orsak som att VM är i Quatar :-)GoranS sa:Alla old-school-campa-tub-aficionados måste rysa av den där synen - 26 mm, knattråd och Shimano.
Självklart är det så.GoranS sa:Om så är fallet är det i det närmaste en tautologi att top-of-the-line-material är likvärdigt.emmer sa:Släpp religionen och tänk prestandaskillnad top-of-the-line.GoranS sa:Campa-vs-Shimano, tub-vs-kanttråd, etc. okontroversiellt? Hm, ...emmer sa:Tror nog att "top of the line" är rätt likvärdigt. Och det kan väl inte vara en kontroversiell tanke?GoranS sa:Så du menar att materialet är ganska oviktigt? Är inte det som att svära i kyrkan?emmer sa:Han borde väl fått ungefär samma tid kan jag tro...GoranS sa:Så du menar att hade han bara kört Campa och 20 mm:s tubdäck uppumpade till 14 bar hade han vunnit med 3 minuter?emmer sa:Har väl samma orsak som att VM är i Quatar :-)GoranS sa:Alla old-school-campa-tub-aficionados måste rysa av den där synen - 26 mm, knattråd och Shimano.