Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NLC sa:geologen sa:Haha, jag ser nu att Sagan är från Slovakien. Jag som trott att han var fransk. Efternamnet ser franskt ut. :)
Nu???
+1castrello sa:Herreguuuud vilke tråkigt VM ändå. Ja. Lepistö tog brons och männens podium blev ju högklassigt. Men ändå...vilken tråkig bana och vilken antipublikfest.
castrello sa:Herreguuuud vilke tråkigt VM ändå. Ja. Lepistö tog brons och männens podium blev ju högklassigt. Men ändå...vilken tråkig bana och vilken antipublikfest.
Speciellt när han snirklade runt i lä av följebilarna i sin ansträngning att komma kapp gruppen som jagade ikapp täten.GoranS sa:Sen kan man inte annat än imponeras av Sagan och hans förmåga att ta sig fram.
emmer sa:Speciellt när han snirklade runt i lä av följebilarna i sin ansträngning att komma kapp gruppen som jagade ikapp täten.GoranS sa:Sen kan man inte annat än imponeras av Sagan och hans förmåga att ta sig fram.
Kunde lika gärna varit "von" för honom där...
GoranS sa:castrello sa:Herreguuuud vilke tråkigt VM ändå. Ja. Lepistö tog brons och männens podium blev ju högklassigt. Men ändå...vilken tråkig bana och vilken antipublikfest.
Håller nästan med. Ett finskt brons är ju verkligen att beklaga men det var kul att danskan tog guld.
Om UCI vill mörda intresset för cykel så var detta ett bra steg på vägen. Jag tror dock att de får strunta i att köra nästa VM i Bergen och flytta det till Gimo i slutet av november eller början av december. Tänk vilken fantastisk upplevelse det skulle vara att se världseliten sträva fram och tillbaka på Gimorakan i ett jämngrått och småregnigt Uppland. Sen får man förstås spärra av hela området s.a. det inte dyker upp en massa knasiga misärälskande randonnörer och andra galningar och agerar publik.
emmer sa:Speciellt när han snirklade runt i lä av följebilarna i sin ansträngning att komma kapp gruppen som jagade ikapp täten.GoranS sa:Sen kan man inte annat än imponeras av Sagan och hans förmåga att ta sig fram.
Kunde lika gärna varit "von" för honom där...
GoranS sa:Ja, tyskarna får man ju säga totalfloppade - tre åkare som nämndes som potentiella vinnare och så bidde det absolut ingenting.
Norrmännen med tre stycken i utbrytning varav en mkt kompetent spurtare i form av Kristoff borde kunnat få ut mer än en sjätteplats. Kristoff verkar rätt putt på EBH för att han inte gjorde ett uppdrag åt Kristoff.
Cav är förstås rätt besviken då han var rätt nära och han inte har samma bredd som en dal av de andra åkarna vilket gör att han inte har så många realistiska chanser att ta hem VM-guld. Han verkar dock inte skylla ifrån sig så mkt.
NLC sa:Svaret är racebak, en undertröja med integrerad vätskeblåsa. Eller kanske en hydrobak om du inte behöver vara UCI-legal.
iddqd sa:De flesta jag spg hade bara påsen under jerseyn. Var bökigt nog att byta blåsa ändå.
Stuvarn sa:iddqd sa:De flesta jag spg hade bara påsen under jerseyn. Var bökigt nog att byta blåsa ändå.
Ja det tyckte jag oxå när jag såg ett byte men undrar då hur dom fäster blåsan så den inte kanar ner?
emilh sa:Stuvarn sa:iddqd sa:De flesta jag spg hade bara påsen under jerseyn. Var bökigt nog att byta blåsa ändå.
Ja det tyckte jag oxå när jag såg ett byte men undrar då hur dom fäster blåsan så den inte kanar ner?
Skulle tro att den tejpas.
iddqd sa:emilh sa:Stuvarn sa:iddqd sa:De flesta jag spg hade bara påsen under jerseyn. Var bökigt nog att byta blåsa ändå.
Skulle tro att den tejpas.
Såg ut som Greipel körde den otejpad under tröjan. De flesta har så tight jersey och ligger så mkt framåtlutad att det inte verkar behövas