Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl inte så dumt tänkt, och har man problem med att man varierar mycket i längd från dag till dag så kanske man kan nyttja en själv.Henrik_E sa:Mavic kör med dropper på neutral service-cyklarna på TdF.
http://www.velonews.com/2017/06/bik...utral-service-bikes-for-tour-de-france_441171
Gör det och återkom om du skulle märka en enda bra sak.kais01 sa:jag har iaf redan sedan en tid funderat på att pröva.
Gör det och återkom om du skulle märka en enda bra sak.kais01 sa:men det vore kul att testa:)
emmer sa:Gör det och återkom om du skulle märka en enda bra sak.kais01 sa:men det vore kul att testa:)
(Så som nyttan av att aldrig hitta tillbaka till rätt position igen.)
Sixten Fors sa:Hur långt har du cyklat idag? Denna vecka? Hur många gånger? Eller antal timmar om du föredrar det framför mil. Förra veckan? Veckan innan det? Senaste månade?
emmer sa:Gör det och återkom om du skulle märka en enda bra sak.kais01 sa:men det vore kul att testa:)
(Så som nyttan av att aldrig hitta tillbaka till rätt position igen.)
Makten sa:Sixten Fors sa:Hur långt har du cyklat idag? Denna vecka? Hur många gånger? Eller antal timmar om du föredrar det framför mil. Förra veckan? Veckan innan det? Senaste månade?
På vilket sätt är det relevant för om man ska väga cykeln eller inte? Jag cyklade fem skogsturer förra veckan och då använde jag droppern minst 20 gånger per tur. Hade gått jäkligt mycket långsammare utan, och framför allt varit sjukt mycket tråkigare och jobbigare.
Jag tror min hoj väger minst ett kilo mer nu än när jag köpte den, och alla viktökande komponenter har gjort den bättre. Konstigt va? Jag skulle kunna väga den, men varför? Det gör ju ingen skillnad att jag vet vad den väger. Den kommer kännas precis likadan efteråt.