Ledsen å Arg
Gick förbi gårdagens Expressen nyss å såg en förfärlig bild på "Linda 18år" som blivit våldtagen och misshandlad i gbg. bilden var ju skrämmande, det såg ut som från en ny "dawn of the dead" film. tydligen så var det fem män som hade misshandlat Linda och hennes kompis Jenny. jag tycker att detta är förjävligt och jag blir bara ledsen över att se sådant. men på samma gång så blir jag så otroligt förbannad över att vissa män kan handla på ett sådant sätt. vad tänker dom med?
tydligen så hade dom slagit flickorna med batong i huvudet. vad tror dom ska hända då? självklart blir ju skadorna livshotande, och att sedan våldta en ung flicka man nyss misshandlat? det hela är ju bara skrämmande.
om du har kvar expressen från igår så råder jag dej att läsa den. och sedan tänka på vad just du kan göra fö att förhindra sådant i framtiden. tänk inte enbart på Linda och Jenny, utan på alla kvinnor i hela landet som blir våldtagna eller misshandlade. det sker överallt å varje dag.
//en som bara vill ha ett slut på allt
tydligen så hade dom slagit flickorna med batong i huvudet. vad tror dom ska hända då? självklart blir ju skadorna livshotande, och att sedan våldta en ung flicka man nyss misshandlat? det hela är ju bara skrämmande.
om du har kvar expressen från igår så råder jag dej att läsa den. och sedan tänka på vad just du kan göra fö att förhindra sådant i framtiden. tänk inte enbart på Linda och Jenny, utan på alla kvinnor i hela landet som blir våldtagna eller misshandlade. det sker överallt å varje dag.
//en som bara vill ha ett slut på allt