Hasse26
Medlem
Letar smartbike
Hej! Jag är en löpare som fått problem med hälsporre och därför måste börja tänka på alternativ träning. Så jag tänkte ge mig på att köpa en smartbike. Jag är helt grön inom detta, så behöver lite råd från er experter. ?Det jag främst är ute efter är att kunna Zwifta. Har aldrig testat, men det verkar som något som skulle passa mig. Jag har kollat runt ganska mycket och vill inte spendera en förmögenhet på nåt som sen kanske visar sig inte blir så kul som jag hoppas. Max 15000 kr får det kosta. Jag har tittat en del på denna.
m.traningsmaskiner.com
Någon som har en sådan kanske och kan berätta om den är bra? Kommer den funka till det jag vill ha den till? Dvs jag har en medelmåttig laptop kopplad till TVn och tänker mig att jag kör Zwift på TV-skärmen.
Sen har jag även kollar på dessa lite billigare varianter.
m.traningsmaskiner.com
m.traningsmaskiner.com
Jag är alltså inget cykelproffs som ni förstår och kräver kanske inte det bästa. Det viktiga är att jag kan köra Zwift på ett underhållande sätt och samtidigt underhålla min kondition. ?
Tacksam för all hjälp jag kan få.
Titan LIFE Indoor Bike S80 Pro Zwift Kompatibel, Spinningcykel
En fulländad indoor bike i snygg design. En kvalitet som vi inte sett tidigare i detta prissegment. S80 Pro kan anslutas till Zwifts träningsplattform med tillgång till mer än 120 olika träningsrutter. Sätesstolpe och styre är i aluminium som steglöst kan justeras i ett exakt läge för att ger opt...
Någon som har en sådan kanske och kan berätta om den är bra? Kommer den funka till det jag vill ha den till? Dvs jag har en medelmåttig laptop kopplad till TVn och tänker mig att jag kör Zwift på TV-skärmen.
Sen har jag även kollar på dessa lite billigare varianter.
Abilica Stream Voyage Bt, Motionscykel
Abilica Voyage BT är en robust motionscykel med lågt insteg som gör den idealisk för rehabilitering. Med gratisappen iConsole + Training och Kinomap kan du bland annat skapa en rutt på Google Maps var du än vill i världen och se bilder på gatunivå i Google StreetView när du tränar. Motståndet anp...
Motionscykel & Träningscykel | Köp Motionscyklar Billigt på - Träningsmaskiner.com
Köp Motionscykel på Träningsmaskiner.com ✓ Brett sortiment inom Kondition ✓ Bra priser ✓ Proffsig kundsupport via Telefon, Chatt & Mail.
Jag är alltså inget cykelproffs som ni förstår och kräver kanske inte det bästa. Det viktiga är att jag kan köra Zwift på ett underhållande sätt och samtidigt underhålla min kondition. ?
Tacksam för all hjälp jag kan få.