Leveranstid från chainreaction?

Crc har aldrig överraskat mig positivt med snabba leveranser. Tkr dom är bland de segaste shopparna. Bäst har varit sigma sport. Beställt Tors fm haft paketet i hand tis em. Är inne på 7e arbetsdagen utan nåt mer spår än att paketet är i London. Jaja, är man snål får man snällt vänta.

CW sa:
CRC ger inte ut tracking nummer för gratis frakt. Om de gjorde det för så var det ju bra, men numera för de inte det.

Hursom, det enda jag fick i mitt mail var ett ordernummer and that's it. Kan inte göra något med det numret. Jag har provat.

De gör dom visst, jag har beställt flera ordrar med gratis frakt senaste månaderna och det går utmärkt att spåra. Trakpak är å andra sidan ganska långsamma med uppdateringar.

D i U sa:
CW sa:
CRC ger inte ut tracking nummer för gratis frakt. Om de gjorde det för så var det ju bra, men numera för de inte det.

Hursom, det enda jag fick i mitt mail var ett ordernummer and that's it. Kan inte göra något med det numret. Jag har provat.

De gör dom visst, jag har beställt flera ordrar med gratis frakt senaste månaderna och det går utmärkt att spåra. Trakpak är å andra sidan ganska långsamma med uppdateringar.
Trakpaks spårning kunde man lika gärna vara utan. Värre skräp får leta efter.

Ja men när du spårar hos trakpak hittar du också schenkers spår id och där får du efter ett par dagar bra spårning hos schenker.

Tillbaka
Topp