Lida 24h -16

Lida 24h -16
Lida 24h -16
Ykkinen sa:
Summering: Det var verkligen skitkul men absolut 100% skitjobbigt... Banan var verkligen super.
Jättebra arrangemang och den underbart trevliga stämningen gjorde de 24 timmarna härliga.
Bl.a. var Jonas från Sportson där under alla 24timmar hjälpte till vid ev strul med cyklarna, toppklass !
Han som vann Solo-klassen körde 37varv som blir drygt 33mil på större delen stökig stig, grymt imponerande att göra det helt själv !
Och lika imponerande att han som kom tvåa på 35varv körde helstel cykel....
Har nu vaknat efter många timmars sömn och känner helt klart i benen att man cyklat några mil.
Nu är det bara ett år till nästa gång....

Sjukt imponerande kört! Det är sånt här som legender byggs av! ?

Lida 24h -16
Det var ju jättejättejättetråkigt på lördagen kl. 22,30 men efter att ha sussat som en prinsessa i nästan åtta timmar kändes det bättre. Fick väl ingen imponerande placering men jag fick nog i alla fall i väg två killar att cykla några varv till på morgonen.

Superarrangerat måste jag säga. Riktigt bra bana, bortsett från motionsspåret på slutet som tog knäcken på mig.

Återkommer med en längre text när jag kan sitta igen.

Lida 24h -16
Från arrangörsledet tackar vi för feedbacken!
Vi tackar även alla som var med och cyklade..
Vi upplevde att allt fungerade bra, men ris och ros vill vi ändå ha.
Det går bra att skicka det till thomas@somnlos24h.se

Hälsningar
Thomas Lummi
Föreningen Sömnlös24H

Lida 24h -16
Sömnen e lugn däremot så har det varit lite segt att jobba med sjukt trötta händer. Jobbar som cykelbud. Kunde inte öppna grinden på dagis i måndags och idag först kunde jag växla på jobbcykeln ordentligt.

Lida 24h -16
Tack för en grym helg.
Day of i måndags så najs att ligga hemma o fundera över ens skrala cykling, 10 varv tror jag fick.
Vi tyckte det var skönare att ligga i Husbilen..nä så var det väl inte,ont i mina knän och slut i nacken och handlederna.
Min kollega hade diskbråck i nacken och kunde bara köra fem varv men han hade jäkligt kul ändå.
Alla ni andra är imponerar.
Tog Mtb'n till jobbet idag och påmindes att röven inte läkt klart.
Summa av allt...träna mer i skogen.
Om jag är med nästa år det vet jag inte nu.

//Thomas

Lida 24h -16
Riktigt imponerande kört av alla och på Facebooksidan Lida 24h MTB finns ett par filmer upplagda, som visar hur det såg ut när det trampades. Kul att se :-)

Hälsningar
Thomas Lummi
Föreningen Sömnlös24H

Tillbaka
Topp