Lida Loop 2013 - Surhålet

Ang kraschen vid sjön:
Kom över krönet precis efter den krashen, var kanske dig jag talade med Johan? Jag rapporterade till vägvakterna så fort jag kom ut ur skogen.

/Elias

Senast ändrad:
Surhålet kommer nog finnas kvar, dom brukar vattna lite vissa år har jag för mig.

Det enda jag kan tycka är liiite irriterande är att om man tar det lite lungt och hoppar av cykeln och springer lite vid kanten så står det alltid nått fetto i publiken och skriker "Öhh jävla fegis" och asgarvar...

;-)

Hireliath skrev:
-------------------------------------------------------
> Ang kraschen vid sjön:
> Kom över krönet precis efter den krashen, var
> kanske dig jag talade med Johan? Jag rapporterade
> till vägvakterna så fort jag kom ut ur skogen.
>
> /Elias

Bra att du rapporterade! Så långt kom jag inte ens i tanken, måste ha varit väldigt fokuserad... :-( Hur var det med honom när du kom dit? Jag tror inte vi talade med varandra, jag bytte bara något ord med han som vurpade och drog sedan vidare...

Jajemen.

Bilagor

• bra väder.jpg
    bra väder.jpg
    56 KB · Besök: 14
När jag struttade över surhålet idag så var det en hugad lerspekulant som laddade på och röck i styret som en icke-tönt. Tvärnit och flög i plurret.
Måste kännas kul med 4 mil kvar. Helt nersölad och alla andra är torra.

Några dopp i år? Själv klarade jag mig bättre i år (lerbad och brutet lillfinger ifjol) och hittade en fin gångvänlig linje till höger... :-)

När jag passerade så var det någon i periferin som plumsade ordentligt. Ni vet det där ljudet av någon som gör bombeb ifrån trean. Så lät det. Var förmodligen rätt djupt där. :P

Tillbaka
Topp