Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lillgammal sa:Hade gärna gjort det, men 1500kr för en nummerlapp känns obefogat
Det är ju en romantisk weekend om något. :)Sthlm71 sa:Blir mitt första MTB lopp någonsin...
mackan222 sa:Kan man välja startled eller? ;)
Jag körde min första tävling någonsin och körde in på 3:22. En del omkörningar vart det, jag startade i startled 7 men var snabbt ikapp sådana som startade i starled 4. Nöjd faktiskt med tanke på att jag vurpade och drog i knät :( Vart en viss paniksituation i en uppförsbacke där det var en äldre herre som fick någon form av materialproblem och stannade mitt i spåret. Jag lyckade inte lösa ur spd-pedalerna och föll således som en käggla :D
Cykelvasan nästa.
Grymt arrangemang av Lidingö MTB.
Roger_Edvinsson sa:Åter igen ett riktigt bra arrangerat lopp av organisationen ute på Lidingö.
Visst skulle det kunna uppdateras med flaggvakter på vissa partier där flera cyklister körde fel i hög hastighet men totalt sett var det en fantastisk dag.
Kapade min tid från förra året med 52minuter och är hur nöjd som helst med mina 2.38.
Startade längst bak i led 2 och man har mycket att vinna bara genom att vara tidigare in i hagen eller varför inte klassa upp sig till tävlingsklass för det var ganska många med låga nummer som passerades under loppets gång.
Så får jag ge en eloge till övriga cyklister runt omkring mig som verkligen körde starkt och hjälpte till att dra på de platser där man själv var lite vek. ?
Stämningen var på topp hela vägen in i mål och nästa år skall jag under 2.25...
Cannondale jekyl 1000 sa:Såg i resultatet att det skilde en sekund mellan oss.
Banan var trevlig även om den var lättcyklad.
HenkeN sa:Premiär i år, mycket trevlig tävling som överraskade då jag förväntat mig att den skulle vara lite tråkig i avsaknad av tekniska partier. Nån som nosat upp några bilder nånstans?
maxton sa:Jag tycker det var väldigt mycket fotografer ute i spåren med seriös utrustning men jag har väldigt svårt att hitta bilder från Loppet.. Hittar lite på Lidingös hemsida och lite på en annan site.. Finns det en gömd guldgruva någonstans eller är bilderna levandes begravda? :)