Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mange. sa:Precis, Gurra menar att man inte ska pumpa till 10bar när man har monterat. Utan något lägre för att behålla centreringen
Jenny W sa:Mange. sa:Precis, Gurra menar att man inte ska pumpa till 10bar när man har monterat. Utan något lägre för att behålla centreringen
Aaaah. Ok. Vilket tryck rekommenderar Gurra för torkperioden då?
GurraG sa:Jenny W sa:Mange. sa:Precis, Gurra menar att man inte ska pumpa till 10bar när man har monterat. Utan något lägre för att behålla centreringen
Beror vilket däck, olika fabrikat/modeller har olika tendens att vilja vända sig "ut-o-in".
Jenny W sa:GurraG sa:Jenny W sa:Mange. sa:Precis, Gurra menar att man inte ska pumpa till 10bar när man har monterat. Utan något lägre för att behålla centreringen
Beror vilket däck, olika fabrikat/modeller har olika tendens att vilja vända sig "ut-o-in".
Vittoria Corsa Evo CX. Sitter just nu på HED kolfälg, pumpade till 10 bar, utan lim. Sitter som berget. (Behöver jag lim alls?) ;)
Miss Lycka sa:In-n-Out är en hamburgerkedja i USA
Miss Lycka sa:Hur vet du det?
https://www.bauhaus.se/casco-limtvatt.htmlJenny W sa:Konkret sa:Vill dom ha bort limmet så köp limmtvätt.
http://www.biltema.se/sv/Kontor---Teknik/Kontor/Tejp-och-lim/Label-Off-2000029987/
?
GurraG sa:Miss Lycka sa:In-n-Out är en hamburgerkedja i USA
Och ett horhus i Holland :-)
Hur går det med rullmotståndet då?pwrdesign sa:Slår ett slag för tejp också! Jag köper att man missar "känslan" och lukten med att limma
Finns det någon övertygande undersökning som visar på skillnad i rullmotstånd mellan lim och tejp?emmer sa:Hur går det med rullmotståndet då?pwrdesign sa:Slår ett slag för tejp också! Jag köper att man missar "känslan" och lukten med att limma
(Fast det går väl åt pipan med för många limlager oxå :-) )
Och då har vi inte börjat prata om mjuka kontra hårda lim ännu :-)Jon sa:Ahhh..nu börjar det likna nått.