Linocells mobilhållare, medlemsrabatt på kjell.com

mattihp

Aktiv medlem
1683631852719.png

Yeeees, favoritcykelväskan på rea! Dags att beställa!

Medlemspris + 3 för 2.

Älskar denna väska till cykeln. Håller tätt även vid ösregn, bra feel och passar bra för min Samsung Galaxy s20+!

Kanske värt att skaffa. Jag har inte haft ramväskor sedan gången jag trodde att man kunde lämna pendlarhojen i cykelrummet på BRF'en

Kanske värt att skaffa. Jag har inte haft ramväskor sedan gången jag trodde att man kunde lämna pendlarhojen i cykelrummet på BRF'en
Jag började med att ha en vanlig hållare bara, men märkte hur smidigt det var med en liten väska att ha en liten bitsmejsel i, får plats med en 15-nyckel också. På sommaren åker plånkan och nycklarna där så jag kan cykla i badbraxerna!

Du vill ha flera, eller dom håller inte så bra?
Tycker att K&C allmänt håller sådär kvalité.
Linocells grejor har jag gillat!

Har fått en del väskor stulna när jag inte stoppat in i ryggsäcken när jag handlat. Lämnat någon på golvet och trampat på dem för många gånger och så.

Linocells grejor har jag gillat!

Har fått en del väskor stulna när jag inte stoppat in i ryggsäcken när jag handlat. Lämnat någon på golvet och trampat på dem för många gånger och så.

Jo att man kan bli arg på en ramväska känner jag igen, men trampa ihjäl den... :)

Hur är plasten? Köpte nån annan billig en gång, men plasten var så kass så det inte gick att använda mobilen genom plasten.

Jo att man kan bli arg på en ramväska känner jag igen, men trampa ihjäl den... :)

Hur är plasten? Köpte nån annan billig en gång, men plasten var så kass så det inte gick att använda mobilen genom plasten.
Mer klantigt och slarvigt.

Plasten är utmärkt, ibland lite svårt med fingeravtryck men allt annat fungerar perfekt. Använder den dagligen när jag är ute och turfar och då behöver jag zooma ut och in på kartan och liknande. Aldrig stört mig på funktionen.

Tillbaka
Topp