Lite bilder från dagens tur i himlabacken.

pbeijer

Aktiv medlem
Här kommer några få bilder från himlabacken idag.

IMG_2739.jpg ht=600

IMG_2782.jpg ht=600

IMG_2783.jpg ht=600

IMG_2784.jpg ht=600

IMG_2785.jpg ht=600

IMG_2786.jpg ht=600

Han fick några köttiga revor på knät efter pedalen, trots benskydd men annars verkade han pigg och glad. Han åkte till sjukan för omplåstring för säkerhets skull.

Hahaha, och jag som trodde att det inte gick att krasha värre än vad jag gjorde på det hoppet!
Hade visst fel! Hoppas du klarade dig utan skador Jonas (?) !!

Hehe.

Facit slutade på 25 stygn och en nota på 200pix. Var med rune på sjukan och han var mest bekymmrad över att han nog inte kunde vara med på rodeon nästa helg. Skön kille, härlig inställning!

Hej gott folk! Kan meddela att jag är i prima skick, föruton ett ömt arsle och lite tråd i knäet... 25 stygn vart det! Det värsta med detta är ju att man missar rodeon nästa söndag, läkaren förbjöd cykling på 10 dagar! Tyckte dessutom att vi cyklister är lite knäppa efter att sett det fina videoklippet på vurpan! Kan ju passa på att tacka er som lyckades fånga äventyret på bild! Skulle bli tacksam om man kan få bilderna i råformat, filmerna också tack, ett minne minsann! catoo_@hotmail.com kan ni skicka till! Kan ju också passa på att tacka Thor för den fina "tröstgåvan"!
Ha de fint gott folk!
/Jonas

jonas nyberg skrev:
-------------------------------------------------------
> Hehe.
>
> Facit slutade på 25 stygn och en nota på 200pix.
> Var med rune på sjukan och han var mest bekymmrad
> över att han nog inte kunde vara med på rodeon
> nästa helg. Skön kille, härlig inställning!

Fan grabbar, inte nog med att Rune var vurpkung i Åre, nu detta..! Ni tänker väl inte lämna walk over på rodeon, det finns ju tejp. ;)

Rune har dock skönast inställning till vurpor av alla jag känner. Han blir glad varje gång han vurpar, för då har ju skydden gjort lite nytta!

OOoh, det e en sån vurpa jag drömmer om att göra, så att jag slipper jobba ;)
Tur i oturen att det gick relativt bra iallafall!

Rodeo?

/* kalis */

Läkare säger så mycket:D En sa till o med åt mig att man ska inte hålla så jävla nyttig kost o tokträna o greja, för alla dör nån gång, o då ska man inte ligga o ångra att man avstod den där pizzan/burgaren/ölen osv. :S men han va i o f sig av den gamla skolan, med pipa på fönsterblecket o me ögonbryn som en vråk,o sven wolter-stämband, hehehe, lustig fan. ja begärde lika förbannat så tidig utskrivning som möjligt efter operation, så ja kunde komma hem o träna mig frisk:=) enligt den gamla devisen, smärta är vekhet som lämnar kroppen:D

Tillbaka
Topp