Lite halvpanik. Var köpa USB konverter för dynamo i Stockholm?

bigmollo

Aktiv medlem
Jag märkte just att min B&M USB-werk har dött. Är det någon som vet var man kan köpa något liknande i butik runtomkring Stockholm, eller om någon har en sån att sälja? B&W, Igaro, Sinewave eller liknande. Jag måste ha den senast ikväll så jag kan inte beställa den på nätet.
Tar tacksamt emot tips så jag kan spendera lite pengar.

/Johan

Tyvärr är jag inte så hemma i Stockholms cykelbutiker, men:

Hittar du en möjlighet att få den skjutsad från Malmö och upp till Stockholm i tid så har jag ett USB-werk liggande som jag inte har planer på att använda än (har även ett e-werk). Annars är det kanske en pryl Veloform kan ha hemma i Göteborg, och det är ju bara 6h t/r med tåg... :-)
Kanske någon bekannt till dig är på resande fot just idag?

Hej Johan,

Jag kör också i helgen. Men efter lite strul med dynamohjul kör jag med powerbank denna resa (kortare sovpaus i Malung får stå för hjälpladdning)
Jag har en USB-Werk (nytt oanvänt) som du kan få låna under helgen. Då hinner du beställa sen i lugn och ro.

finns i Huddinge

//Roger

Hej Johan,

Jag kör också i helgen. Men efter lite strul med dynamohjul kör jag med powerbank denna resa (kortare sovpaus i Malung får stå för hjälpladdning)
Jag har en USB-Werk (nytt oanvänt) som du kan få låna under helgen. Då hinner du beställa sen i lugn och ro.

finns i Huddinge

//Roger
Det skulle ju vara strålande om jag inte får tag på något. Jag har kablarna dragna så det blir enkelt att koppla in. Jag har laddat en 10.000 mah-powerpack som kanske får åka med istället. Det borde egentligen räcka.
Jag PM:ar dig om det blir aktuellt. Annars ses vi i Köping.
/Johan

Det skulle ju vara strålande om jag inte får tag på något. Jag har kablarna dragna så det blir enkelt att koppla in. Jag har laddat en 10.000 mah-powerpack som kanske får åka med istället. Det borde egentligen räcka.
Jag PM:ar dig om det blir aktuellt. Annars ses vi i Köping.
/Johan
Eftersom allt är draget är det lätt att låna mitt, jag ser till att ta med det imorgon ifall att.
Hade tänkt att det skulle vara bra med genrep med dyamohjul men det lånade hjulet visade sig ha en massa spruckna alu-nipplar så det får vänta till ST.

//Roger

Tillbaka
Topp