Liten trialfilm med höööööga dropp.

Äh men dra åt h*lvete! Jag sumpade hakan nånstans på skrivbordet. Ser ju ut som marionettdockor som hoppar runt. Helt rubbat. Jag kan sladda på grus.
/Johan

Mathias skrev:
-------------------------------------------------------
> Sista hoppet, 4½ meter, helstelt på plan landning
> och asfalt. Rätt mjuk i kroppen man är då.

Man blir väl det om inte annat... :)

Bara jag som har problem att ladda filmerna?

Det funkade fint för mig att streama från ovan url. Kanske blev många samtidigt nu när jag postade länken här..

42Hz skrev:
> Bara jag som har problem att ladda filmerna?
>
Min browser (firefox) krashar när jag klickar på länken...

Funderar på¨att sluta cykla och börja med fia med knuff eller något annat någon som vill vara med.
Mycket respekt till dom killarna.
Inga problem att tanka ner tig ca 3 min. Telia 2 MB

Senast redigerad av en moderator:
trickmovie jue ;)
Med de där lufttrycket i däcken å de där genomslagen skulle de bli snakebites för länge sen jue...
en annan får ju snakebite bara man tittar på en trottoarkant... ;)

Den killen kan inte var människa! Det måste vara en genetiskt manipulerad varelse som USAs militärmakt skapat för att ta över världen.

Jag håller med Matthz. Får gå över till knyppling eller nått för hantera en cykla kan jag fan inte jämfört med denna killen.

/Jan

Sam skrev:
> vad är det för cyklar de misshandlar?

Misshandlar? Det är helt vanliga trialcyklar som är byggda för att ta stöten. Och på tal om stöten så kan ju tilläggas att genom att landa på bakhjulet så får cyklisten extra fjädringsväg jämfört med om han skulle landa med bägge hjulen samtidigt eller hoppa utan cykel. Det är alltså inte fullt så våldsamt som det kan se ut. Att det däremot kräver precision och bra med snabba muskler är ju klart.

Skulle vara skönt att hoppa upp på ett däcksbrett räcke och cykla på det...! Sen gör de samma sak på bakhjulet...Otroligt!

Hmm.. kanske skulle ta o posta lite filmer med TRA o Neil Tunnecliffe, där snackar vi höööööööööögt på riktigt :D

Rippa skrev:
> Hmm.. kanske skulle ta o posta lite filmer med TRA
> o Neil Tunnecliffe, där snackar vi höööööööööögt
> på riktigt :D

TRA var på norska nyheterna för ett tag sedan. De visade hur han klättrade upp på mormors hus och sedan hoppade med cykeln från takavsats til takavsats innan han till slut hoppade ända ner på gräsmattan. Mormors kommentar var något i stil med "Det är väl bara bra att ungdomen får rasa av sig lite. Jag får bara rätta till tavlorna på väggarna efteråt."

Problemet med trialsfilmer är att man blir jätteimpad första gången man se dom. Sedan blir det outhärdligt långtråkigt med en orgie i samma studsande och hoppande, om o om igen.

>Skrivet av Rippa idag 15:34

>Hmm.. kanske skulle ta o posta lite filmer med TRA o Neil Tunnecliffe, där snackar vi höööööööööögt på riktigt :D

Jag ser inga problem med det ;-) Ös på bara, snart dags att dra från jobbet iallafall!

/K2

sam:
det är en zoo! hoj (ja, märket heter zoo!).. modell vet jag inte.

Senast redigerad av en moderator:
Rippa skrev:
> Problemet med trialsfilmer är att man blir
> jätteimpad första gången man se dom. Sedan blir
> det outhärdligt långtråkigt med en orgie i samma
> studsande och hoppande, om o om igen.

Å varför skall dom envisas med att spela 'hård* musik. Passar inte in i sammanhanget för 5 öre....

Hyfsad stil på de nästan-lycra-trajlarna ja. Ganska flowigt och jättestort, kul att se.

Fast det är ju som sagt mod-trial, och det är inte cyklar, det är (fula) cirkusverktyg, så de räknas egentligen inte.

Tillbaka
Topp