Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kudos sa:Dura Ace 11s på finracern 400mil med bara en regnskur. Fortfarande OK enligt mina två tolkar. 0,45% enligt skjutmåttet.
Ultegra 11s på asfaltscrossen 200mil med blandat väder och underlag. 90% fint väder. Sliten till 0,75% enligt en av tolkarna om man pressar lite på tolken (0,59% enligt skjutmåttet).
Hur ofta byter ni storklinga, det var en bra fråga, det undrar jag med?Shit, 1000-1100 mil per säsong! Det är ca 3 mil om dagen året runt varje dag. Gör ni annat än att cykla racer? Och byter du till ny storklinga 1 gång per år Rock?
nästan aldrig längre, sedan det blev känt att det är jättelätt att renovera framklingor och kassetter om de börjar släppa vid belastning med ny kedja https://happyride.se/forum/threads/byggtrad-renovering-av-sliten-kassett.3561462/Hur ofta byter ni storklinga, det var en bra fråga, det undrar jag med?
Har bytt på en räser, när kuggarna blivit så vassa att man riskerade att skära sig. Uppskattar att den gått 2500-3000 mil.Dura Ace 11s på finracern 400mil med bara en regnskur. Fortfarande OK enligt mina två tolkar. 0,45% enligt skjutmåttet.
Ultegra 11s på asfaltscrossen 200mil med blandat väder och underlag. 90% fint väder. Sliten till 0,75% enligt en av tolkarna om man pressar lite på tolken (0,59% enligt skjutmåttet).