Lossa ratchetring, löst 240s nav.
Köpte ett 240s sp, cl baknav I mycket fint skick. Tyvärr visade det sej att lagren är dåliga. Frågan är hur man får väck ratchetringen då det inte är uppekrat, dom brukar ju sitta som berget. Jag vågar inte dra i centerlock-infästningen. Ska man behöva ekra upp det för att våga ta i ordentligt? Eller har ni nån bra lösning?

