Bike discount erfarenhet.
Skickar RS Pike för Garanti reperation, 14 dagar senare dyker ny upp, den har bytts ut. Tidsramen tyckte jag kan vara ok om man räknar in frakttid. MEN de skickade fel version, skicka tillbaka den felaktiga så byter vi ut den infon kommer, de vägrar skicka en ny trotts scannat och mailat inlämningskvitto. De lovar att skulle skicka rätt modell så fort de fick tillbaka den, inget händer på en vecka, kollar med DHL att de fått paketet, mailar flertalet gånger och undrar status, inget svar på mail eller någon info från dem i.
Efter ytterligare en vecka och mycket frustration fick jag tag i dem på telefon en lördag. Bemötandet var lite nonchalant, men killen lovade att hans kollega skulle reda ut det följande vecka. På fredagen dyker ny gaffel upp. Gaffeln är så vitt jag kan se ny, men den är urdragen ur skyddsplasten och allmän oreda ibland tillbehören.
Så totalt 5 veckor för en garanti reparation, och hade jag inte ringt och fått tag i dem på telefon så hade jag nog fortfarande varit utan gaffel.
Personligen kommer inte jag handla mer från dem.