lvg cykel i gbg

FISHER

Ny medlem
lvg cykel i gbg
Har precis köpt en "racer" cykel är det någon tur på gång i veckan,annars kanske jag kan få med någon av
Lvg cyklisterna på en tur runt GBG.

//Jonas

lvg cykel i gbg
Om du inte hittar några Happyiter att köra LVG med kan jag rekommendera "Lygnens Venner" som kör gemensam LVG-träning ca:2 ggr i veckan, <http://hem.passagen.se/cyklaigbg>. Nästa tur blir på Onsdag 2004-09-01.

/Johan

lvg cykel i gbg
Jadå, jag cyklar landsväg på racer, också. :-) Fast just nu har det inte blivit så mycket, hållit till mest i skogen efter femte vätternrundan i somras.

Jag ska ta tag i Happy Roadride racer åkandet, men det blir efter Verbier(->v.37). Vi ska nog hinna med en sväng runt Lygnern eller kanske "Glassrundan" till Alingsås(och runt Mjörn samtidigt). Både de två är drygt tio mil, tar 4-5 timmar med pauser. Får hoppas hösten blir torr och varm, då kan man cykla fina långturer på helgerna.

/Leo

lvg cykel i gbg
Jag hänger gärna med på eventuella lvg rundor! Dock är jag sjuk för tillfället. Men blir jag bara frisk och vädret tillåter så kommer förhoppningsvis ett mindre gäng köra lilla/stora (blir vi bara tillräckligt många - för att ingen skall bli ensam - går det fint att dela upp sig) Hisingen runt på lördag, då är du mer än välkommen. Eventuellt blir det en tur i veckan, men det ser lite mörkt ut för min del.

Hör gärna av dig när du skall ut och bränna asfalt.

Ps. Hade skrivit ett längre meddelande innan, men lyckas fippla bort det :(, så det blir lite kortare nu istället.

EDIT: Vet jag bara med mig att rundan blir av (för tillfället så är jag enda potentiella guiden :), så postar jag nog på Happy så alla som vill kan hänga på. HR är en väldigt fin runda om du inte åkt den tidigare.

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp