[lvg] Intressekoll, fasta träningstider, Huddinge
Tänkte kolla om det finns intresse för fasta träningstider för er som bor i närheten av Huddinge. Jag kan ta på mig att hålla dessa, typ Onsdagar kl18:00 eller nåt. Jag kör själv en 6-milarunda från snäckan men det är roligare att köra fler. För att inte tala om träningseffekten med alla skyltspurter och backpriser:)
För ett par år sedan körde jag, supertramp och dublin ett par ggr i veckan (ett litet tag) på hösten inför sub9-satsningen vilket var betydligt trevligare än att harva runt själv i mörkret.
Sedan kan man ju alltid plocka upp folk på vägen (typ Haninge golfhall).
Jag vet att man kan ju alltid köra med hofvet men det här är dels lite närmare (för mig:-), dels är det lite friare. Vi bestämmer själva rutten från gång till gång.
För ett par år sedan körde jag, supertramp och dublin ett par ggr i veckan (ett litet tag) på hösten inför sub9-satsningen vilket var betydligt trevligare än att harva runt själv i mörkret.
Sedan kan man ju alltid plocka upp folk på vägen (typ Haninge golfhall).
Jag vet att man kan ju alltid köra med hofvet men det här är dels lite närmare (för mig:-), dels är det lite friare. Vi bestämmer själva rutten från gång till gång.