Majcykling på kinnekulleleden

hondamannen

Ny medlem
Nån som är sugen på en cykling på kinnekulleleden den 6 eller 7 maj om snön har gått bort och det inte är allt för blött . jag tänker inte cykla med vadarbyxor!!

helgen 20-21 maj kan vi ha som reservplan .

Hör av er..

Jonas

6 maj går Happy Extreme Ride i Göteborg, 12 timmar cykling på de bästa stigarna i området. Den 20 maj går Cykel City Gran Fondo i Eslöv. Nåja, jag siktar på juni. :-)

/Leo

Jag tyckte det stod majskyckling.Arbetsskada?=)
92110103.jpg

Det känns som att det är läge för en arbetsresa till Göteborg den 6Maj. Bara att börja träna alltså. Hur är upplägget, är det cykling 12 tim? isåfall blir det tufft-men aldeles säkert underbart...

/Mats

Jag är också helt fullkukad i maj. Annars var det ett strålande initiativ!
Vi ses i Juni!! Jag längtar som en dåre dit.
/J

bigmollo skrev:
-------------------------------------------------------
> Bajskyckling låter inte lika gott.

LOL! Google är roligt: "Menade du: kinnekulle skoglig bigollo imats"

Inte hittade jag bilden heller...

Jag kan tänka mig att bli av med oskulden på Kinnekulle då. Alltså kinnekulleoskulden, har aldrig varit där. Hoppas snöskiten har smält bara.

Halhoj!
Det andra alternativet skulle kunna passa mig fint så kan jag guida er runt kullen lite. Bara snön försvinner så ska jag hålla leden öppen, men imorse blev det bakslag igen då det kommit 15cm nysnö. Jag kommer hålla till mycket där uppe, så om det är någon som är sugen på att hänga på på helger eller veckodagar är det bara höra av sig.

Tillbaka
Topp