Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jaså det var du :)S.Englund sa:På velodromen var det rena rama svenskinvasionen med bland annat ett stort gäng från Hovet och ett lite mindre gäng från Masters i Göteborg som kämpade mot klockan. Hörde något om 42 sekunder varvet. Kan förresten tipsa om en skön väg med fin asfalt mellan Muro och Sineu som man inte bör missa.
sjogren sa:Jaså det var du :)S.Englund sa:På velodromen var det rena rama svenskinvasionen med bland annat ett stort gäng från Hovet och ett lite mindre gäng från Masters i Göteborg som kämpade mot klockan. Hörde något om 42 sekunder varvet. Kan förresten tipsa om en skön väg med fin asfalt mellan Muro och Sineu som man inte bör missa.
Vi Göteborgare var mestadels från Triathlon väst med lite annat löst folk, typ jag från HCK.
Och tror nog varven gick lite fortare, runt 22-24 :)
S.Englund sa:På velodromen var det rena rama svenskinvasionen med bland annat ett stort gäng från Hovet och ett lite mindre gäng från Masters i Göteborg som kämpade mot klockan. Hörde något om 42 sekunder varvet. Kan förresten tipsa om en skön väg med fin asfalt mellan Muro och Sineu som man inte bör missa.
us930 sa:S.Englund sa:På velodromen var det rena rama svenskinvasionen med bland annat ett stort gäng från Hovet och ett lite mindre gäng från Masters i Göteborg som kämpade mot klockan. Hörde något om 42 sekunder varvet. Kan förresten tipsa om en skön väg med fin asfalt mellan Muro och Sineu som man inte bör missa.
Vilken väg tänkte du på mellan Muro och Sineu? Ma-3442 och Ma-3512 eller något annat spännande?
Mvh Ulf S.
Skogling sa:Jag konstaterar att Hofvet kör i stora grupper om två led "mitt i vägen" så att bilarna ej kunde köra om på Mallorca. Precis som hemma. Pinsamt.
En riktigt snygg tröja på bilden.Skogling sa:Jag, Squarepusher och mattel vid botten av Sa Calobra förra fredagen.
Pugilism sa:En riktigt snygg tröja på bilden.Skogling sa:Jag, Squarepusher och mattel vid botten av Sa Calobra förra fredagen.
AxelSthlm sa:Pugilism sa:En riktigt snygg tröja på bilden.Skogling sa:Jag, Squarepusher och mattel vid botten av Sa Calobra förra fredagen.
Ingen riktigt snygg cyklist på bilden.
Mellan typ Buger och Inca, förbi klostret St Magdalena. Den börjar från Alcudia sidan, i 90 graders kurvan mellan Sa Pobla och Buger.Skogling sa:Var är favoritvägen?
Skogling sa:Å Axelsthlm... :)
I så fall är der ju inte mitt i vägen utan mitt i högerfilen. Ungefär som en bil oftast gör.Skogling sa:Mitt i högerfilen. Tillräckligt pinsamt.
Restaurang Sa Tafona kanske? http://www.satafona.com/index_en_2.htmposcar sa:Nappade på tips i denna tråd om Ermita de Betlem - tack för det, mycket trevlig tripp.
Passar på att tipsa om ett en kanonställe för lunchen som ligger mellan Artá och Ermita de Betlem, ca två km från Artá.
Den Paellan satt fint. :)
nieves sa:Restaurang Sa Tafona kanske? http://www.satafona.com/index_en_2.htmposcar sa:Nappade på tips i denna tråd om Ermita de Betlem - tack för det, mycket trevlig tripp.
Passar på att tipsa om ett en kanonställe för lunchen som ligger mellan Artá och Ermita de Betlem, ca två km från Artá.
Den Paellan satt fint. :)
Hursom så har dom grym biff (helst på tillbakavägen)
nisseson sa:glitch sa:Testade en för mig ny godbit nu senast, ut från palma och sen kan man göra lite olika men t.ex. mot Valdemossa sen vika av mot Banyalbufar och där finns sen en liten pralin ner mot Port Es Canonges. Från den lilla stranden/hamnen är det sen finfin klättring tillbaka upp till huvudvägen. Mycket lugnt, träffade inte en enda cyklist och bara en bil på den klättringen.
Tack för tipset, ska provas om två veckor!
Tack själv! Passade på att prova vägarna du tipsade om på premiärrundan förra veckan, fantastiskt naturligtvis. Kom ner på tisdagkvällen 26/4, lite cykelvård på onsdagmorgonen, helt plötsligt spontansmällde slangen bak efter pumpning, fick lite kalla fötter och tyckte mig minnas lite snack här om dåliga slangar från Conti, så det blev i med ett par nya kinaslangar från Decathlon istället, inte bra att smälla någon slang när det bär iväg utför.....S.Englund sa:Äntligen lite bilder att njuta av! Tack Ulf och bra kört i blötan. Utförskörning i regn är inget att leka med.
Skogling sa:Amatör. Det är taxi som gäller på ön. ;)