Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Foss sa:Jag körde MA-10 idag, eller "Kusten-classic" som Hurzeler kallar den. Dvs. Buss till Puerto Andratx och sen cykla hem. Jag vill höja ett varningens finger att skicka sin hoj i dessa transporter. .... I övrigt var det en jättefin tur som jag rekommenderar, se bara till att skicka en hyrd cykel.
earnstrom sa:Foss sa:Jag körde MA-10 idag, eller "Kusten-classic" som Hurzeler kallar den. Dvs. Buss till Puerto Andratx och sen cykla hem. Jag vill höja ett varningens finger att skicka sin hoj i dessa transporter. .... I övrigt var det en jättefin tur som jag rekommenderar, se bara till att skicka en hyrd cykel.
Jag upplevde motsatsen. Vårt gäng bokade transfern via hotellet (Ferrer Janeiro i Can Picafort) och de packade riktigt noggrant. Varje hoj med bubbelplast och kartong. Tror ingen av 30 cyklar fick ngn skada.
Foss sa:earnstrom sa:Foss sa:Jag körde MA-10 idag, eller "Kusten-classic" som Hurzeler kallar den. Dvs. Buss till Puerto Andratx och sen cykla hem. Jag vill höja ett varningens finger att skicka sin hoj i dessa transporter. .... I övrigt var det en jättefin tur som jag rekommenderar, se bara till att skicka en hyrd cykel.
Jag upplevde motsatsen. Vårt gäng bokade transfern via hotellet (Ferrer Janeiro i Can Picafort) och de packade riktigt noggrant. Varje hoj med bubbelplast och kartong. Tror ingen av 30 cyklar fick ngn skada.
Bra att höra, det nyanserar bilden lite.
GoranS sa:Vill man vara säker på att inte få den typen av transportskador kan man ju cykla ner till P. Andratx på morgonen ... ;-)
GoranS sa:Angående hotell beror det nog på. Vissa hotell kan säkert vara gnälliga medan andra inte bryr sig. Vill man vara på den säkra sidan kontrollerar man innan man bokar. Vissa hotell kan ha speciell cykelförvaring i t.ex. garaget.
stefan. sa:Samt t.ex. vid Pizza-repotage-bilden på förra sidan står cykeln lutad mot väggen på pizzerian. Kör ni omkring med lås i fickan, eller vågar ni lämna cykeln så och gå in och käka?