Mallorca 2024
Flygbolagen har olika regler för co2. Kolla på deras hemsidor.
Chansar på en i fickan då eller lättåtkomligt i väskan
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Flygbolagen har olika regler för co2. Kolla på deras hemsidor.
Det är väl rätt bergigt på Mallis? Kan bli fast länge!Lavinryggsäck? Jag tror bestämt vi har en prepper-cyklist på forumet. ?
Händer i och för sig att det snöar i bergen på Mallis, men laviner vete tusan om det är så vanligt med.Det är väl rätt bergigt på Mallis? Kan bli fast länge!
Stenras när det regnar varnas det ju mycket för i bergstrakter, särskilt i Frankrike vad jag har märkt. Chute de pierre.Händer i och för sig att det snöar i bergen på Mallis, men laviner vete tusan om det är så vanligt med.
Frågan är om lavinryggsäck gör så stor nytta i de lägena.Stenras när det regnar varnas det ju mycket för i bergstrakter, särskilt i Frankrike vad jag har märkt. Chute de pierre.
Blir den inte en stor ballong? Kanske tar lite småsten o skifferbitar som varit det vanligaste stenraset jag sett i alper mm.Frågan är om lavinryggsäck gör så stor nytta i de lägena.
Inte en chans. Lika bra att åka tillbaka hem direkt.Jaha, dags att cykla lite i en vecka då. Får se om man hittar en eller annan fin väg.
Visa bilaga 733309