Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jofahjalm sa:Kör du utan tätningar utanför lagret?
aribr sa:Ram beställd! Blir spännande att följa Marinos jobb.
aribr sa:Ram beställd! Blir spännande att följa Marinos jobb.
Magnus.Bovall sa:Kool.
Kör han med reduserade rör?
Undra vad vikten kan ligga på.
Blir lite sugen!!
aribr sa:Heldämpade ser ju fantastisk ut, alternativ för Starling Murmur? Om hardtailen blir bra kan man ju tänka sig en sådan i framtiden...
aribr sa:Broms + växel under toptube är standard med dropper under downtube. Sedan tror jag att ett hål för intern dragen sadelstolpe också är standard. Frågade Marino om det gick att dra allt på downtuben och hann sa att det inte var rekommenderat för att det blir en konstig böj på bromskabeln om man har en lite mera customlösning.
Det du kan göra är att köra allt via toptube och köpa en sådan för dragningen av din dropper.
aribr sa:Snygg, men kedjestagen ser väldigt långa ut!
glitch sa:Har ni mailat via formuläret eller nån direktmail?
Mailade via formuläret för 2 veckor sen utam svar :(
EST sa:Nu har vi kollat över å fixat lite sneda ramar å nu är de rakare än min Spez Enduro expert å janne är nöjd ny Marinoägare :) Finns en till om nån är sugen till bra pris!!
EST sa:Nu har vi kollat över å fixat lite sneda ramar å nu är de rakare än min Spez Enduro expert å janne är nöjd ny Marinoägare :) Finns en till om nån är sugen till bra pris!!
Bonzo sa:EST sa:Nu har vi kollat över å fixat lite sneda ramar å nu är de rakare än min Spez Enduro expert å janne är nöjd ny Marinoägare :) Finns en till om nån är sugen till bra pris!!
Jag kanske behöver en stel cykel. Förr eller senare lär jag väl börja cykla igen. Är den i rätt storlek tror du?
EST sa:Bonzo sa:EST sa:Nu har vi kollat över å fixat lite sneda ramar å nu är de rakare än min Spez Enduro expert å janne är nöjd ny Marinoägare :) Finns en till om nån är sugen till bra pris!!
Jag kanske behöver en stel cykel. Förr eller senare lär jag väl börja cykla igen. Är den i rätt storlek tror du?
Japp det är den nog du är väl ca 180 nåt eller??