marino bikes the tråd!
EST sa:En sån ödla?
Ja en sån ödla som ha tre meter vingspann flyger i Anderna och ingår i flera länders statsvapen.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kondor
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
EST sa:En sån ödla?
EST sa:Hehe ett sånt flygfä ?? vilken koll man har!
EST sa:DarthVidar sa:Varför inte "Boneshaker Baby"?
(OT: är det bara jag eller är det egentligen omöjligt att bädda in en video?)
Allstå bara för att förtydligas det GRYMT band :) Men jag fundrar på om det blir lite långt på den smala ramen....
larsaw sa:
DarthVidar sa:Fasiken vad snygg den blev! Gillar i synnerhet loggan på styrhuvudet!
larsaw sa:
EST sa:DarthVidar sa:Fasiken vad snygg den blev! Gillar i synnerhet loggan på styrhuvudet!
Eller hur Ministry !!!! M som i Marino tänkte jag :)
DarthVidar sa:EST sa:DarthVidar sa:Fasiken vad snygg den blev! Gillar i synnerhet loggan på styrhuvudet!
Bästa sättet att fira släppet av deras nya skiva!
EST sa:DarthVidar sa:EST sa:DarthVidar sa:Fasiken vad snygg den blev! Gillar i synnerhet loggan på styrhuvudet!
Bästa sättet att fira släppet av deras nya skiva!
Har den kommit ännu????????????
larsaw sa:Grattis! Men har du inte byggt ihop den snart?! ;)
Vad blev det inkl frakt, tull, moms o fan & hans moster då?EST sa:Bara ramen.
2700+ frakt?
larsaw sa:Vad blev det inkl frakt, tull, moms o fan & hans moster då?EST sa:Bara ramen.
2700+ frakt?
glitch sa:Det där är leendet av en man som lurat skattmasen och tullverket så det kanske stannade på 2700?;-)
EST sa:Nja det kom inget från tullen ju...eller kommer det senaste? Annars blir det lite till fast inte fullt så mycket?
Kedja å sånt på plats!
Paco sa:Denna tråd är fan inte bra för min plånbok!!