Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
BigF sa:Han har lite hjälp nu iallafall verkar det som.
jomper sa:Där kan man snacka om att bygga ramar i ett skjul..
LucasNilsson sa:Blir bara mer och mer sugen på att bygga ihop något.
sammanfattningsvis, hur går det egentligen för folk? Är det någon som har fått rätt ram skickad till sig utan att något varit snett?
är ni nöjda med ramarna? väntetid?
EST sa:Min var med kanon :)
Men de där sakerna som nån skulle skicka över till mig när kommer de eller har posten slarvat bort de????
EST sa:Min var med kanon :)
Men de där sakerna som nån skulle skicka över till mig när kommer de eller har posten slarvat bort de????
aribr sa:Tänkte låta er som följer tråden veta att min ram (V1) ska säljas iom att det sket sig med en köpare. Blir en annons efter jul när jag kommer hem från semester så ta den nu och ni får en hjulklapp :).
Det är denna (bakdämpare ingår):
Med en aningens skev baksving...Se byggtråd:
happyride.se/forum/read.php/1/3385410/page=2
Priset kan vi diskutera men det blir inte så dyrt, lovar :)
För att behålla detta "on track" så kan jag säga att jag har mätt mycket på nya ramen och kan inte hitta några misstag, det går bra nu! Enligt siffrorna blir dämpningen linjär (inte degressiv) men leverage blir något lägre en förväntat så jag får 130 slag istället 135ish. Ingen större fara.
BigF sa:aribr sa:Tänkte låta er som följer tråden veta att min ram (V1) ska säljas iom att det sket sig med en köpare. Blir en annons efter jul när jag kommer hem från semester så ta den nu och ni får en hjulklapp :).
För att behålla detta "on track" så kan jag säga att jag har mätt mycket på nya ramen och kan inte hitta några misstag, det går bra nu! Enligt siffrorna blir dämpningen linjär (inte degressiv) men leverage blir något lägre en förväntat så jag får 130 slag istället 135ish. Ingen större fara.
Hur lång är du aribr?
aribr sa:BigF sa:aribr sa:Tänkte låta er som följer tråden veta att min ram (V1) ska säljas iom att det sket sig med en köpare. Blir en annons efter jul när jag kommer hem från semester så ta den nu och ni får en hjulklapp :).
Hur lång är du aribr?
Jag är 190. Cykeln har 490 reach med 150mm gaffel.
aribr sa:29er. 210mm metric.
mikipedia_ sa:aribr sa:29er. 210mm metric.
Nä då får jag passa, för stora hjul å fel dämparmått för att kunna swapa ram![]()
marr sa:mikipedia_ sa:aribr sa:29er. 210mm metric.
Nä då får jag passa, för stora hjul å fel dämparmått för att kunna swapa ram![]()
Släpp sargen och välkommen in i matchen. Metric är det enda som går att cykla med! Läst i en tråd nära dig.
EST sa:Men det är ju bara att slå till värsta dealen ju själv är jag för kort men har tipsat ett gäng med folk redan!!!!
Bonzo sa:EST sa:Men det är ju bara att slå till värsta dealen ju själv är jag för kort men har tipsat ett gäng med folk redan!!!!
Du får väl ställa dig på tå. Problem solved!
EST sa:Bonzo sa:EST sa:Men det är ju bara att slå till värsta dealen ju själv är jag för kort men har tipsat ett gäng med folk redan!!!!
Du får väl ställa dig på tå. Problem solved!
Hehe jag har ju en stål fs eller två men du kanske skulle ta å köpa?
Paco sa:
EST sa:Ny dropper från Racing bike sweden till Marinon :)