P
Paco
Guest
Marino Roadwrath
BigF sa:Oooh... Det där bådar ju inte gott om det är likadant på min ram.
Kör du med vanligt 3-delat vevparti så är det nog inga problem med större klinga.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
BigF sa:Oooh... Det där bådar ju inte gott om det är likadant på min ram.
Paco sa:BigF sa:Oooh... Det där bådar ju inte gott om det är likadant på min ram.
Kör du med vanligt 3-delat vevparti så är det nog inga problem med större klinga.
JojjeM sa:Snygg! Och premium med Enve-kittning.
/Johan
konken sa:Najs! Bra flaskställ också ;)
Hur brett styre kör du?
Paco sa:Det s.k livet kom emellan men nu är smurfen iaf färdig och testad!
Storleken blev helt rätt och den är riktigt rolig i både skogen och på asfalten.
larsaw sa:Paco sa:Det s.k livet kom emellan men nu är smurfen iaf färdig och testad!
Storleken blev helt rätt och den är riktigt rolig i både skogen och på asfalten.
Skogen! Varför kör du den där när du har bättre doningar för det?
Skoja bara, så klart ska den få smaka tallbarr ;D
viggen sa:Snajdigt! Skulle gärna ta rygg på dig när jag väl blir klar med ombyggnationen/renoveringen/650b:ifieringen av min Godspeed Rando. Just nu försöker jag jaga rätt på något som medelst eld kan limma fast ett skivbromsfäste och förstärkningsstag i baktriangeln... Sen ska den inte riktigt ha så feta däck som på bilden till slut, men jag tog mest det som låg hemma för att se efter lite.
jonte987 sa:Nu avslöjar jag väl att jag slarvar med att läsa lvg och grus trådar men passar grx reglage med mtb broms ok?
Startgas sa:Vad skulle vitsen vara med lvg växel?
jolov sa:Startgas sa:Vad skulle vitsen vara med lvg växel?
Spontan chansning så skulle nog vitsen vara att den fungerar med växelreglagens utväxling så att man kan växla.
jolov sa:Startgas sa:Vad skulle vitsen vara med lvg växel?
Spontan chansning så skulle nog vitsen vara att den fungerar med växelreglagens utväxling så att man kan växla.
jonte987 sa:jolov sa:Startgas sa:Vad skulle vitsen vara med lvg växel?
Ja det lär der vara. Jag hade också kunnat tänka mig att testa bara för skoj skull men det blir för dyrt ser jag.