Marino Roadwrath

Jonatan F

Medlem
Marino Roadwrath
Tolkar jag bilden rätt? Gör marino gaffeln också? Det hade Det öppnar ju upp för mycket roligt!

Skälv hade jag då testat kivbromsad cykel med fransk 50-tals rando-geometri och anything cages på benen! *dregglar*.

Ska bli väldigt kul att följa detta!

marr

Moderator
Forumvärd
Marino Roadwrath
Jonatan F sa:
Tolkar jag bilden rätt? Gör marino gaffeln också? Det hade Det öppnar ju upp för mycket roligt!

Skälv hade jag då testat kivbromsad cykel med fransk 50-tals rando-geometri och anything cages på benen! *dregglar*.

Ska bli väldigt kul att följa detta!
Speccad som nn carbon. Tolkar det som noname carbon. Kina. Dvs, inte marino.

Egress

Aktiv medlem
Marino Roadwrath
Funderar på placeringen av vattenflaskorna.
Skulle föreslå att för att få ner tyngdpunkten så kan du montera den övre lite närmare sadelröret . Eller så kan du klämma in en till på sadelröret om du flyttar upp den på downtuben litegrann.

NickPick

Aktiv medlem
Marino Roadwrath
Om du kör bockstyre men ser till att få rätt stackhöjd och tillräckligt kort stam, får du ont även då? 760mm är ju också ganska brett (reachen borde bli lång med 90mmstam). Fast iofs känns det som att du har koll på detta. Stel mtb är coolt! Grusvägsräser ?

marr

Moderator
Forumvärd
Marino Roadwrath
Paco sa:
NickPick sa:
Om du kör bockstyre men ser till att få rätt stackhöjd och tillräckligt kort stam, får du ont även då? 760mm är ju också ganska brett (reachen borde bli lång med 90mmstam). Fast iofs känns det som att du har koll på detta. Stel mtb är coolt! Grusvägsräser ?
Laborerade en del på min förra cx men fick aldrig till det riktigt bra.
Har ungefär samma geo på min pendlare och där har jag inga problem med ryggen.

Nu till det stora problemet.

Marino vill hemskt gärna inte göra raw-ramar då han säger att det rostar lättare då. Så vad ska jag ta för färg?!
Rosa/blå :p

cykloton

Medlem
Marino Roadwrath
Paco sa:
NickPick sa:
Laborerade en del på min förra cx men fick aldrig till det riktigt bra.
Har ungefär samma geo på min pendlare och där har jag inga problem med ryggen.

Nu till det stora problemet.

Marino vill hemskt gärna inte göra raw-ramar då han säger att det rostar lättare då. Så vad ska jag ta för färg?!
Den där julkuleröda till höger var snygg.

BigF

Aktiv medlem
Marino Roadwrath
Jag kommer nog köra på den gröna längst ut till höger med vita loggor. Jag ville också ha en raw men fick nej.

revben

Aktiv medlem
Marino Roadwrath
Mäh! Jag ville ha misfits font på mina loggor men han tyckte det blev för bökigt så det blev nåt annat. Var ju förra året så Misfits kanske har breakat i Peru i år så han har fått tänka om ?

marr

Moderator
Forumvärd
Marino Roadwrath
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer