P
Paco
Guest
Marino Roadwrath
.
Senast redigerad av en moderator:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jonatan F sa:Tolkar jag bilden rätt? Gör marino gaffeln också? Det hade Det öppnar ju upp för mycket roligt!
Skälv hade jag då testat kivbromsad cykel med fransk 50-tals rando-geometri och anything cages på benen! *dregglar*.
Ska bli väldigt kul att följa detta!
Paco sa:Eftersom sadelröret kommer vara förberett för dropper så går det inte att sätta en flaska där. Blir bara ett flaskställ på downtuben och inget på undersidan.
Paco sa:NickPick sa:Om du kör bockstyre men ser till att få rätt stackhöjd och tillräckligt kort stam, får du ont även då? 760mm är ju också ganska brett (reachen borde bli lång med 90mmstam). Fast iofs känns det som att du har koll på detta. Stel mtb är coolt! Grusvägsräser ?
Laborerade en del på min förra cx men fick aldrig till det riktigt bra.
Har ungefär samma geo på min pendlare och där har jag inga problem med ryggen.
Nu till det stora problemet.
Marino vill hemskt gärna inte göra raw-ramar då han säger att det rostar lättare då. Så vad ska jag ta för färg?!
Paco sa:NickPick sa:Om du kör bockstyre men ser till att få rätt stackhöjd och tillräckligt kort stam, får du ont även då? 760mm är ju också ganska brett (reachen borde bli lång med 90mmstam). Fast iofs känns det som att du har koll på detta. Stel mtb är coolt! Grusvägsräser ?
Laborerade en del på min förra cx men fick aldrig till det riktigt bra.
Har ungefär samma geo på min pendlare och där har jag inga problem med ryggen.
Nu till det stora problemet.
Marino vill hemskt gärna inte göra raw-ramar då han säger att det rostar lättare då. Så vad ska jag ta för färg?!
Paco sa:Marino visste mycket väl vilka Misfits är tyckte mattsvart med vita loggor. Han frågade även om jag ville ha Fiend Club märket någonstans?
Paco sa:larsaw sa:
WTF! Din görs före min! :0 ;D
Om vi ska dela kartong så betyder det ju isf att jag blir förloraren som får vänta på min ram?
Paco sa:larsaw sa:Paco sa:larsaw sa:
WTF! Din görs före min! :0 ;D
Om vi ska dela kartong så betyder det ju isf att jag blir förloraren som får vänta på min ram?
???
???
Ah du luras på Paco ??
Efter en konsultation med min allsmäktiga kristallkula(marr) så skrotas Misfits prylen.