Spindelbenen
Aktiv medlem
Maxåldern för skogsstök?
Johrn är väl tio år äldre än jag (stämmer det blir han 62 i år) och han verkar ju fortfarande kunna hantera en MTB.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nä.På sidor för vi som passerat 70 ser jag gott om cyklister som kör MB, I åldersfixerade Sverige låter det kanske konstigt?
Åldersgräns på webben?På sidor för vi som passerat 70 ser jag gott om cyklister som kör mtb. I åldersfixerade Sverige låter det kanske konstigt?
Japp. Och helt uppenbart borde en sån införas här med. ?Åldersgräns på webben?
75?Japp. Och helt uppenbart borde en sån införas här med. ?
+145 år sedan är du förpassad.
NEIN!Men vi får väl internetcykla iaf, det sparar ju in vårdkostnader för lårbenshalsar mm?
Nja 16 borde räcka. Då börjar de flesta sansa sig.
Det är för LEGO28 är maxålder. Alla andra kan dra åt helvete!
Taker or giver, who cares?Jag kan anordna en järvarajd för 50plussare i vår.
Any takers?![]()
Har slut på skogscyklar sedan tjyven snott dem, men annars hade det varit lockande.Jag kan anordna en järvarajd för 50plussare i vår.
Any takers?![]()
Japp, grym film!Betty ger ju lite hopp inför framtiden för oss som tagit krumelurpiller:
Betty ger ju lite hopp inför framtiden för oss som tagit krumelurpiller:
Edit: skrev på fel ställeVar väl schysst, men hade velat se mer av hunden.
Så grymt, kul att se. Visar för mig lite av själen i mountainbike.Betty ger ju lite hopp inför framtiden för oss som tagit krumelurpiller:
Har fyllt 65 o bor stor del av året i Spanien där jag kör Mtb i skogen minst två dagar i veckan, ju stökigare dess bättre. Tänker mig kanske lite mer för än yngre när det går brant nedför, men skoj är det alltid. Varvar det men någon golfrunda i veckan också, livet ska va gött!!
Bor i utkanten av Torreviejja. Stigarna varierar i svårigheter men generellt är det stenigt o torrt. Däck med förstärkta sidor är ett måste. Vi tar bilen några mil ibland för variation o i bergen några mil bort blir det snabbt höjdmeter. Precis utanför min dörr har jag inte så mycket utan jag får transportcykla några km för att komma till singletracks, men på hemvägen är det lätt att göra ett stopp för en kall!Var bor du och hur ser stigarna ut?
Hur är Rio Seco numera (Horadada)? Den var ju knappt cyklingsbar för ett par, tre år sedan efter allt regn.Bor i utkanten av Torreviejja. Stigarna varierar i svårigheter men generellt är det stenigt o torrt. Däck med förstärkta sidor är ett måste. Vi tar bilen några mil ibland för variation o i bergen några mil bort blir det snabbt höjdmeter. Precis utanför min dörr har jag inte så mycket utan jag får transportcykla några km för att komma till singletracks, men på hemvägen är det lätt att göra ett stopp för en kall!
50 år är gränsen för all verksamhet, efter det är det sitta hemma och vänta på att döden kommer som en befriare som gäller