Mc ride

trampapådå

Aktiv medlem
Mc ride
God morgon!
På jakt efter en Mc ride till grabben, är de någon som kan ge ett utlåtande som har användt en?
Någon som har tips på vart man kan köpa? Hittar bara på deras hemsida men de blir en bra slant med tull och moms mm.
Alla tiders!

Mc ride
Jag har bara bra saker att säga om Macride, och det har funkat kanon.

Cyklar båda föräldrarna aktivt så kan jag tipsa om att köpa extra spacerfästen.
De två som medföljer hamnade på våra trailhojar och då måste vi flytta dem till pendelhojarna mellan varven och det är störigt.

Dyr men bra.

Mc ride
Jag har bara bra saker att säga om Macride, och det har funkat kanon.

Cyklar båda föräldrarna aktivt så kan jag tipsa om att köpa extra spacerfästen.
De två som medföljer hamnade på våra trailhojar och då måste vi flytta dem till pendelhojarna mellan varven och det är störigt.

Dyr men bra.
ok, låter ju lovande! Köpte du från deras webshop? vad landade det på allt som allt? Har en Feva starseat men grabben är lång för sin ålder och fevan passar bättre till minstingen!

Mc ride
Vi är sjukt nöjd med vår. Används till/från förskola, innan och efter cykelpendlig på två mil. Vi har fått lämna den i kapprummet då den är så liten. den är någon centimeter för bred till att bara sitta kvar under pendling - den skaver på mina knän.

Värt att nämna är att ena stigbygeln i silikon(?) hade börjat spricka efter ett års daglig användning, och jag tog kontakt för att beställa nya (jag ansåg det vara rimligt slitage och skrev så i mailet) men minsann ville de på eget initiativ ersätta båda(!) två med deras nya modell rakt uppåner.

Den kostar lite men pris per användning blir mycket låg och den är mycket väl genomförd. Priset per vända eller mil är mycket bättre på Macriden än på thulevagnen vi har (mycket tack vara macridens smidighet). Så om den är dyr eller inte är ju en fråga som beror på vad du tycker. Gratis är den inte men du undviker iaf att stoppa pengar i Jeff Bezos fickor (amazon) om du köper direkt från MacRide.

jag instämmer med ovan - extra Adapterringar är bra! Missade beställa det från början men nu sitter det på alla 5 cyklar som kan tänkas användas till detta. Lätta att svarva egna om man nu vill det - för mig var det värt att köpa då jag aldrig har tid att stå i svarven...

Tillbaka
Topp