Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Förstår din fråga, men de råkade ha ett par skor av utgången modell som kag sökte efter. Viket de verkar vara ensamma om...marr sa:Oj, vad får vi dig att ens överväga att det där är seriöst?
AddeKvark sa:Förstår din fråga, men de råkade ha ett par skor av utgången modell som kag sökte efter. Viket de verkar vara ensamma om...marr sa:Oj, vad får vi dig att ens överväga att det där är seriöst?
Jag anar viss ironi.GoranS sa:Jo men visst, det där verkar ju verkligen stabilt. Allmän sammanblandning av svenska och engelska, ingen information om företaget, leveransvillkoren på tyska, allting med (påstådd) mycket kraftig nedsättning av priset, ...
Drar man inte öronen åt sig bara där så förtjänar man nästan att bli lurad.
Men det var ju så billigt... Jag chansar ?marr sa:AddeKvark sa:Förstår din fråga, men de råkade ha ett par skor av utgången modell som kag sökte efter. Viket de verkar vara ensamma om...marr sa:Oj, vad får vi dig att ens överväga att det där är seriöst?
Well, tyvärr har de inte några skor till dig heller.
AddeKvark sa:Men det var ju så billigt... Jag chansar ?marr sa:AddeKvark sa:Förstår din fråga, men de råkade ha ett par skor av utgången modell som kag sökte efter. Viket de verkar vara ensamma om...marr sa:Oj, vad får vi dig att ens överväga att det där är seriöst?
Well, tyvärr har de inte några skor till dig heller.
emmer sa:Sätt in lite pengar till mig oxå - jag skickar inte heller några skor. Men jävligt billigt är det.
Är det fler som vill ha pengar så ordnar vi kölista
emmer ... ...
Äh, kom igen. Du försöker ju inte ens lura mig ?emmer sa:Sätt in lite pengar till mig oxå - jag skickar inte heller några skor. Men jävligt billigt är det.
emmer ... ...
AddeKvark sa:Äh, kom igen. Du försöker ju inte ens lura mig ?emmer sa:Sätt in lite pengar till mig oxå - jag skickar inte heller några skor. Men jävligt billigt är det.
emmer ... ...
GoranS sa:Har ett par gamla skor som passar till SPD-R-klossar. Kan skicka med ett par sådana också. Beaktat antikvärdet och den intressanta patineringen skulle jag säga att du kan få dem för 3000 kronor. Och då kan jag slänga med ett par väl inkörda pedaler.
Deal?
Allt som har med SPD-R och involverar penningtransaktioner är i mitt tycke taskigt. Ett riktigt skitsystem var vad det var.Hasse#7 sa:GoranS sa:Har ett par gamla skor som passar till SPD-R-klossar. Kan skicka med ett par sådana också. Beaktat antikvärdet och den intressanta patineringen skulle jag säga att du kan få dem för 3000 kronor. Och då kan jag slänga med ett par väl inkörda pedaler.
Deal?
Hur hårt inkörda pedaler? Får fötterna plats ändå eller måste man få ut pedalerna? Går det inte då hoppas jag att du säljer utan att skor ingår. Allt annat känns taskigt.
Hållbarheten på klossarna var/är ju överlägsen t.ex. Look och SPD-SL. Jag bytte till SPD-SL inför förra säsongen, hade då kört på samma SPD-R klossar i 10 år. SPD-SL verkar det som att man får kosta på nya klossar varje år.GoranS sa:Allt som har med SPD-R och involverar penningtransaktioner är i mitt tycke taskigt. Ett riktigt skitsystem var vad det var.Hasse#7 sa:GoranS sa:Har ett par gamla skor som passar till SPD-R-klossar. Kan skicka med ett par sådana också. Beaktat antikvärdet och den intressanta patineringen skulle jag säga att du kan få dem för 3000 kronor. Och då kan jag slänga med ett par väl inkörda pedaler.
Deal?
Hur hårt inkörda pedaler? Får fötterna plats ändå eller måste man få ut pedalerna? Går det inte då hoppas jag att du säljer utan att skor ingår. Allt annat känns taskigt.
Hm, möjligt att jag var oförsiktig, men de där gummigrejorna som var fastlimmade på metallen åkte loss i tid och otid för mig och klossarna var larvigt dyra så trots att jag kör look idag där klossarna inte direkt är något under av hållbarhet så gick min klossbudget ner efter att ha övergivit SPD-R. Dessutom tycker jag att de kändes mindre ”stabila”. Så, nej, jag saknar dem absolut inte.ooms sa:Hållbarheten på klossarna var/är ju överlägsen t.ex. Look och SPD-SL. Jag bytte till SPD-SL inför förra säsongen, hade då kört på samma SPD-R klossar i 10 år. SPD-SL verkar det som att man får kosta på nya klossar varje år.GoranS sa:Allt som har med SPD-R och involverar penningtransaktioner är i mitt tycke taskigt. Ett riktigt skitsystem var vad det var.Hasse#7 sa:GoranS sa:Har ett par gamla skor som passar till SPD-R-klossar. Kan skicka med ett par sådana också. Beaktat antikvärdet och den intressanta patineringen skulle jag säga att du kan få dem för 3000 kronor. Och då kan jag slänga med ett par väl inkörda pedaler.
Deal?