Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
REO sa:1888: välkommen till 2004 års VR, inklusive lite hagel
Jeppe_E sa:Jag hade 8-10 m/s mot i dag när jag cyklade hem från jobbet. Därför cyklade jag för långt, så att jag kunde vända hemåt och få lite medvind också. Planerar samma stunt på VR om det krävs.
Henrik_E sa:Undrar hur säckiga yllebrallorna blev.
Haha, vilka muntergökar:))Henrik_E sa:Undrar hur säckiga yllebrallorna blev.
Kupa sa:En gammal goding från just 1981:
Som ett stort jävla fuck you.DT sa:Växlande molnighet, hyggligt varmt och svaga vindar resten av veckan. Utom just på lördag:
Crossmax sa:Som ett stort jävla fuck you.DT sa:Växlande molnighet, hyggligt varmt och svaga vindar resten av veckan. Utom just på lördag:
Huggelito sa:Tänkte köra runt med frun för att visa henne "hur roligt" det är...
Laser-Björne sa:Ska köra Vättern för första gången i år och siktar inte på någon särskild tid, så ju eländigare ju större bedrift att skryta om. Jag klagar inte (ännu).
Flumskola sa:Med tanke på att vädret ser bra ut alla andra dagar utom just lördag finns ett visst hopp om att regnet förskjuts till söndag. Jag hade varit mer orolig om det var spöregn hela veckan. Nu kan ändå prognosen ändra sig om någon dag.