Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag har nu uppgraderat min Bianchi B4P 1885 med ny ram av modell B4P T-cube Carbon och ett par schysta Rovalhjul 45SL :-) ... Jag är sååååå nöjd med den. :-)
Ramen som sådan tycker jag är snygg, men sen blir det lite "busy" med hjulen och alla tillbehören... Plus för flaskan dock. Och för bakgrunden, som lätt är en av de finaste jag sett vad gäller cykelbilder! :)
hakanf skrev:
-------------------------------------------------------
> Och för
> bakgrunden, som lätt är en av de finaste jag
> sett vad gäller cykelbilder! :)
Poxeman skrev:
-------------------------------------------------------
> Schysst bild!
> Men jag tycker nog cykeln är lite för
> "kaosartad" med streck och färger åt alla
> håll...
> Smaken är som vanligt som baken dock....
*L* ingen lampor i normala fall, men vid skymning vill jag komma hem helskinnad :-) .. då blir det lite fina lysen på racern.
Har beställt vit sadel och vit styrlinda. Ska bli skoj att montera. Jag hade en vit Selle Italia SLR som jag tyvärr förstörde genom att luta mig mot en nymålad/cuprinolad bro och därefter satte mig på cykeln och cyklade hem 3 mil. Den är numera rostbrun :-( .. 1.500 spänn åt he#!!"# ... :-)
*Ler* , ja en uppgradering kan verkligen bli lika med en ny cykel. För mig blev det nog mer en ny cykel ... men ... jag har sicklat ihop den själv :-) ... det är nog skillnaden