Mini vs normal v-broms?
Tänker sätta ihop en mer trekking-liknande cykel som skall få v-bromsar/cantilevers.
Lutar åt mini v-bromsar då de är lite smäckrare och skulle funka med fler bromshandtag/reglage.
Undrar om någon har en åsikt/erfarenhet vad gäller deras bromsförmåga vs traditionell v-broms. Menar de sitter ju på många cyclocrossar nu för tiden.
Lutar åt mini v-bromsar då de är lite smäckrare och skulle funka med fler bromshandtag/reglage.
Undrar om någon har en åsikt/erfarenhet vad gäller deras bromsförmåga vs traditionell v-broms. Menar de sitter ju på många cyclocrossar nu för tiden.
