janolle skrev:
-------------------------------------------------------
> Jaha du Jenny,, Vättern aldig e ni galna !
> Ranndonneur nja jo men visst, barkaby 200 k
> mitt i vintern ,,På lånad cykel, IMPAD.. Nu tar
> du tag i 200k Malmö. Det lukta
> Sverige-Tempot 210 mil på 7 dar . Kör du kan ja
> ordna en kontroll på vägen med dryck
> & bullar . Kanske tar tältet och möter er & kör
> söder ut sen !!!!! Meeeeeen hur gick
> det med PinWooden ?? Paris 2015 ? ) (;
Jo men så att eehh... :) Tackar, äsch det var väl inget... :)
Satt och funderade på hur tankarna gick när det begav sig och jag hade skaffat startplats till CV. Tänkte att 9 mil!!! Det är ju helt GALET långt... Allt handlar om perspektiv
Pinnen (Pinwooden alltså) Var jag ute å rastade så sent som i morse. Den går som dragcykel till cykelkärran och det är den cykeln som jag ta när det är riktigt grisaväder.
Vättern i år blir som förra året - om jag får startplats i sista stund och om jag hittar en bra grupp, annars är det inte jätteviktigt även om det är ett rätt kul spektakel. Det är ju bara 30 mil ;)
Sverigetempot blir det INTE men kör du kan jag ordna en kontroll med bullar och saft :) eller följa med en bit på vägen
janolle skrev:
-------------------------------------------------------
> Du va visst redan i uppladdnings fasen ! Enl Mollo
> till PBP. Ja skriver du så bra RR
> kan du ju ej backa,
Jo jag blev visst omnämnd i media
http://www.bicycling.se/blogs/johanmolleborn/index.htm
Det var ju värst :DDD
Jag minns inte att jag sagt till någon att jag ska köra PBP. Bara lite svävande "Mja" och "Kanske. Vi får se" till de som frågat men den där Mollo är tydligen väldigt bra på att gissa. Eller hur var det nu Mollo?
Målet för detta året är ju att bla att genomföra brevetserien och funkar det bra och jag fortfarande tycker det är kul så är det kan det hända att jag kör PBP.