Mitt nya liv - fortsätter

Min för en helg. Raggarmuffin samlar på sig massor av god karma nu alltså :)
Tack å tack för att jag får låna din fina cykel. Jag ska försöka att inte kvadda den. ;p

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    140.4 KB · Besök: 40
Jenny W skrev:
-------------------------------------------------------
> Min för en helg. Raggarmuffin samlar på sig
> massor av god karma nu alltså :)
> Tack å tack för att jag får låna din fina
> cykel. Jag ska försöka att inte kvadda den. ;p

En riktig kompis! Kör hårt men inte för hårt.

Hasse#7 skrev:
> Jenny W skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Min för en helg. Raggarmuffin samlar på sig
> > massor av god karma nu alltså :)
> > Tack å tack för att jag får låna din fina
> > cykel. Jag ska försöka att inte kvadda den.
> ;p
>
>
> En riktig kompis! Kör hårt men inte för hårt.

Det där är en 19"-ram och med 29er-hjul. Storleken är klockren men jag har ju inga däck till den så jag får bara köra på originaldäcken som sitter på, som råkar vara RR. Hoppas det funkar i det annalkande Billinska lerbadet.
Ska ut på en liten provrunda idag.

Jag borde kanske skriva nått om Billingen men jag kommer lixom inte på nått.
Utom att det var det jävligaste!!!
Hittade inga klungor att köra med och andra loopen var det surhål och lerbad till synes utan ände.

Aldrig varit så slut efter ett lopp någonsin och allt jag åstadkom vad en sketen 8de placering och det krävs en ordentlig uppryckning för att få bättre tider.
Var rätt knäckt när jag kom i mål och det fanns inget mer jag kunde gjort. Jag gick ut hårt från början och försökte hålla tempot uppe. Jag hade iaf ingenting kvar att ge när loppet var genomfört.
Lånecykeln skötte sig bra. 29er hjulen rullade fint över alla tekniska partier, mer eller mindre som en traktor, även om däcken var lite hala men jag kom rätt snabbt underfund med hur cykeln skulle användas. Den är ju rätt tung så det var jobbigt i uppförsbackarna, som var rätt många och långa.

Nå ja. Så var det gjort. Nu ser jag framåt och förbereder mig för nästa lopp.

Har lite olika lösningar på mitt ram-dilemma. Alla lösningar är så där halvbra. Får fundera lite

Edit: http://www.strava.com/activities/139645795

Senast ändrad:
Ojojojojoj

Vilken träning jag har varit på idag! :D Har ju en timme i bilen dit och en timme hem men det är det lätt värt! Att kunna välja fartgrupp och ändå vara 15 personer i klungan gör underverk för motivationen att pressa ut det där lilla sista som jag annars inte gör. Inte visste jag att jag kunde cykla så snabbt :D
För tillfället skulle jag kunna sälja min själ till lvg-djävulen. Jag är helt lyrisk över kvällens träningspass.

Imorn ska jag fiffa cyklen för min 1a 400k. Har inte funderat ut om jag behöver väska ännu och i så fall styrväska eller rygga? Det ska bli fint väder så det kommer inte krävas allt för mycket kläder. Men denna gången ska jag har ordentliga lampor.

Får väl se om jag är lika lyrisk efter helgen...

Med den där väderprognosen är det väl en 40-milare inte mer väskkrävande än en 30-milare!? Väst, armvärmare och knävärmare påtagna i starten och på slutet men i ryggfickorna under dagen borde räcka. Sen beror det ju på hur mkt grejer man tänkt släpa med för att kunna åtgärda ev. missöden med utrustning. Mitt resonemang är att om jag har backup i form av möjlighet att bli hämtad om det skulle bli haveri så har jag inga problem med att bryta och ringa på hämtning ifall det skulle bli nödvändigt. Ang ryggsäck har jag kört en del heldagsturer med ryggsäck, även i ganska skaplig värme, och det går ju, men det är trevligare utan.

GoranS skrev:
> Med den där väderprognosen är det väl en
> 40-milare inte mer väskkrävande än en
> 30-milare!? Väst, armvärmare och knävärmare
> påtagna i starten och på slutet men i
> ryggfickorna under dagen borde räcka. Sen beror
> det ju på hur mkt grejer man tänkt släpa med
> för att kunna åtgärda ev. missöden med
> utrustning. Mitt resonemang är att om jag har
> backup i form av möjlighet att bli hämtad om det
> skulle bli haveri så har jag inga problem med att
> bryta och ringa på hämtning ifall det skulle bli
> nödvändigt. Ang ryggsäck har jag kört en del
> heldagsturer med ryggsäck, även i ganska skaplig
> värme, och det går ju, men det är trevligare
> utan.

Ja det blir ju det sedvanliga kittet med multiverktyg och ett par små reservdelar och nödreparationsgrejer. Det tar inte så mycket plats. Kläderna tar plats. Vill nog ha med överdragsjackan, arm- och benvärmare. Kan nog trycka ner det i fickorna eller i värsta fall innanför tröjan. Bör lämna plats för lite mat oxå. När jag studerade kartan såg det ut som om vi ska cykla en stund i obygden och iom att jag säkert kommer fram efter midnatt så är det nog inte mycket öppet sista biten.

grump skrev:
> Jag förstår inte nöjet med att cykla så
> långt. Blir det några skyltspurter? :)

Don't knock it til you've tried it
Sista tio milen är slutspurt :)

Svårt att jämföra med förre 30milaren. Det var ju misär av episka mått sista biten och jag hade dåligt lyse och alldeles för lite kläder med mig

Jenny W skrev:
> grump skrev:
> -----
> > Jag förstår inte nöjet med att cykla så
> > långt. Blir det några skyltspurter? :)
>
>
> Don't knock it til you've tried it
> Sista tio milen är slutspurt :)
>
> Svårt att jämföra med förre 30milaren. Det var
> ju misär av episka mått sista biten och jag hade
> dåligt lyse och alldeles för lite kläder med
> mig

Glöm det, men jag är full av beundran av de som cyklar så långt och längre :)

Senast ändrad:
NLC skrev:
> Det finns åtminstone två skyltar att spurta
> på:
>
> https://www.google.se/maps/@56.441124,12.956548,3a
> ,75y,240.56h,82.22t/data=!3m4!1e1!3m2!1sRS3DRqXGwI
> pFJRKKTitEIQ!2e0
>
> &&
>
> http://goo.gl/maps/MVnyd

Skåne län och Malmö-skylten? Ja det får vi väl nästan göra.
Jag får försöka hitta någon trött stackare att spurta mot. När jag väl når Skåne län så sitter väl du hemma i soffan och dricker ipa

Jenny W skrev:
> NLC skrev:
> -----
> > Det finns åtminstone två skyltar att spurta
> > på:
> >
> >
> https://www.google.se/maps/@56.441124,12.956548,3a
>
> >
> ,75y,240.56h,82.22t/data=!3m4!1e1!3m2!1sRS3DRqXGwI
>
> > pFJRKKTitEIQ!2e0
> >
> > &&
> >
> > http://goo.gl/maps/MVnyd
>
>
> Skåne län och Malmö-skylten? Ja det får vi
> väl nästan göra.
> Jag får försöka hitta någon trött stackare
> att spurta mot. När jag väl når Skåne län så
> sitter väl du hemma i soffan och dricker ipa

Hade Trafikverket skyltat korrekt kunde det blivit tre spurter, 250 m efter Skåne skylten är man tillbaka i Hallands län och efter ytterligare 950 m är det Skåne län igen!

Noterade att du fyller 20 månader på happy idag. Grattis!

Med över 6400 inlägg innebär du snittat mer än 10 inlägg/dag med vilket du knäcker självaste bigmollo (med reservation för att det väl var ngn serverkrasch i happys barndom som kan göra statistiken otillförlitlig).

GoranS skrev:
> Noterade att du fyller 20 månader på happy idag.
> Grattis!
>
> Med över 6400 inlägg innebär du snittat mer än
> 10 inlägg/dag med vilket du knäcker självaste
> bigmollo (med reservation för att det väl var
> ngn serverkrasch i happys barndom som kan göra
> statistiken otillförlitlig).

Ops. Och tack. Ja det har ju hänt en del. Filar redan nu på någon slags tvåårsredovisning.
"Från kedjerökte till superrandonneur" Hur låter det?
Eller
"Knäckt av gubbe på minihoj. Nu knäcker jag självaste Bigmollo (i inlägg på happymtb)"

Jenny W skrev:
Nu knäcker jag
> självaste Bigmollo (i inlägg på happymtb)"

Dessutom utan att skriva get, vin eller ligga med gubbar mest hela tiden. :-)

Hasse#7 skrev:
> Jenny W skrev:
> -----
> Nu knäcker jag
> > självaste Bigmollo (i inlägg på happymtb)"
>
> Dessutom utan att skriva get, vin eller ligga med
> gubbar mest hela tiden. :-)

Hehe
Det har ju ifs blivit en hel del ligga med gubbar nu det sista sen min mtb gick i bitar.

Jag tycker du ska skriva en bok istället. Den resa du går/gått igenom skulle säkert inspirera många som vill ha en förändring i livet. Ta kontakt med något förlag och se om det finns intresse, sedan kan du ju ha föreläsningar och göra pr för boken, och till föreläsningarna cyklar du ju såklart. Eller varför inte en dokumentärfilm? Filmen följer du upp med en tv serie där du peppar folk att börja cykla till jobbet. Du skulle säkert få sponsorer, tex cykelfrämjandet och cykeltillverkare.

Bullabus skrev:
> Jag tycker du ska skriva en bok istället. Den
> resa du går/gått igenom skulle säkert inspirera
> många som vill ha en förändring i livet. Ta
> kontakt med något förlag och se om det finns
> intresse, sedan kan du ju ha föreläsningar och
> göra pr för boken, och till föreläsningarna
> cyklar du ju såklart. Eller varför inte en
> dokumentärfilm? Filmen följer du upp med en tv
> serie där du peppar folk att börja cykla till
> jobbet. Du skulle säkert få sponsorer, tex
> cykelfrämjandet och cykeltillverkare.

Haha. Säkerligen

GoranS skrev:
> Noterade att du fyller 20 månader på happy idag.
> Grattis!
>
> Med över 6400 inlägg innebär du snittat mer än
> 10 inlägg/dag med vilket du knäcker självaste
> bigmollo (med reservation för att det väl var
> ngn serverkrasch i happys barndom som kan göra
> statistiken otillförlitlig).

30*20= 6000 så lite drygt ett inlägg om dagen.

/Vän av ordnning

tmalm skrev:
> GoranS skrev:
> -----
> > Noterade att du fyller 20 månader på happy
> idag.
> > Grattis!
> >
> > Med över 6400 inlägg innebär du snittat mer
> än
> > 10 inlägg/dag med vilket du knäcker
> självaste
> > bigmollo (med reservation för att det väl var
> > ngn serverkrasch i happys barndom som kan göra
> > statistiken otillförlitlig).
>
> 30*20= 6000 så lite drygt ett inlägg om dagen.
>
> /Vän av ordnning

Ehm... 30*20=600 i min värld... ;)

> >
> > 30*20= 6000 så lite drygt ett inlägg om
> dagen.
> >
> > /Vän av ordnning
>
> Ehm... 30*20=600 i min värld... ;)

Ja i din värd ja men i min blir det 6000. Nu ska jag å de andra smurfarna ut i den förtrollade skogen å leta mer svamp. tack å hej.
/Vän av nån ordning men kanske inte just SÅN ordning.

Jenny W skrev:
> Snillen spekulerar
> Hmm..
> Vi kan ju i alla fall vara överens om att jag är
> lite mer på det här forumet än vad säkerligen
> anses hälsosamt.

Åh, tack så mycket! ;-)
Mår du dåligt av Happy? Om du inte gör det kan du inte vara här ohälsosamt mycket...

Maillard skrev:
> Jenny W skrev:
> -----
> > Snillen spekulerar
> > Hmm..
> > Vi kan ju i alla fall vara överens om att jag
> är
> > lite mer på det här forumet än vad
> säkerligen
> > anses hälsosamt.
>
>
> Åh, tack så mycket! ;-)
> Mår du dåligt av Happy? Om du inte gör det kan
> du inte vara här ohälsosamt mycket...

Det var så lite så ;)
Nä faktum är att happymtb är grunden till mitt cykelberoende och det mesta jag vet om cykling har jag lärt här. Om jag inte hittat hit så vet jag inte vart jag varit idag.
Kanske hade jag krupit tillbaka upp i sjunkhålet i soffan, fortsatt med att kedjeröka och varannanhelgfesta

Tack Happy för att jag slipper det

Jenny W skrev:
> Maillard skrev:
> -----
> > Jenny W skrev:
> >
>
> > -----
> > > Snillen spekulerar
> > > Hmm..
> > > Vi kan ju i alla fall vara överens om att
> jag
> > är
> > > lite mer på det här forumet än vad
> > säkerligen
> > > anses hälsosamt.
> >
> >
> > Åh, tack så mycket! ;-)
> > Mår du dåligt av Happy? Om du inte gör det
> kan
> > du inte vara här ohälsosamt mycket...
>
> Det var så lite så ;)
> Nä faktum är att happymtb är grunden till mitt
> cykelberoende och det mesta jag vet om cykling har
> jag lärt här. Om jag inte hittat hit så vet jag
> inte vart jag varit idag.
> Kanske hade jag krupit tillbaka upp i sjunkhålet
> i soffan, fortsatt med att kedjeröka och
> varannanhelgfesta
>
> Tack Happy för att jag slipper det

+1

RR Malmö 400k Brevet.

Efter en natt helt utan sömn studsade jag upp samma sekund som klockradion gick igång. 400 km stod på programmet idag och jag har länge gruvat mig och var spänt förväntansfull inför det absurda och det otänkbara att cykla från Malmö upp till Ljungby, sen till Halmstad och ner till Helsingborg och tillbaka till Malmö. 400k ska ju enligt de som vet vara den värsta breveten. Jag menar - det är ju jobbigt att köra BIL i 40 mil...

a.JPG

Hade förberett mig så gått det nu går mentalt vilket bestod i att inte tänka på sträckan eller orterna som vi skulle passera, alls. Tänkt mest på vad jag ska ha med mig, vad som skulle kunna hända och hur jag i så fall löser detta på bästa sätt. Det mesta är ju då kläder efter väder och ett enkelt reparationskit, telefon och visakort, lampor och reflexer på cykeln samt reflexväst. Jag hade oxå varit duktig denna gången och skrivit ut noter men eftersom de suger utan att göra någon glad så hade jag oxå skrivit lite egna noter.
Bilen var packad redan kvällen innan och vädret skulle bli så pass fint att jag inte skulle behöva ha allt för mycket kläder med så jag till och med hade bestämt att cykla utan väska. Det jag skulle ha med mig rymdes i sadelväskan, ryggfickorna och min lilla väska som jag kan sätta på överröret.

b.JPG

Innan jag kom till startplatsen så lokaliserade jag kommande natts härbärge som jag mutat in hos en annan randonneur, Micke, som bor i centrala Malmö. Tyckte inte det var någon god ide att köra bil i 10 mil efter 40 mil i sadeln. Jag lastade av sov/ät/dusch mm och hämtade upp Micke som oxå skulle cykla. Han verkade ta det med ro, gäspade och var långt ifrån färdig när jag kom och frågade om jag ville ha kaffe. Jag som är en sån stresspella och hatar att komma försent mumlade nått om att nejtackjaggårnertillbilen, och kände mig djupt otacksam.
Micke kom ner efter bara några minuter och det var istället han som fick vänta på att jag skulle bli färdig innan vi äntligen kom iväg och vi hade gott om tid. Det tog 10 minuter att rulla bort till Shellmacken på Holma

c.JPG

Väl där så kom jag på att mina noter låg prydligt vikta och väntade på mig i min hall. Hemma. Aja, tänkte jag. Jag har ju rundan i GPSen. Jag tog ett foto på Mickes noter för säkerhets skull.

d.JPG

Så drog vi iväg i samlad trupp. Vi krånglade oss ut ur Malmö på cykelbanor och vägar med rödljus som aldrig tycktes ta slut och klättrade över avstängda vägbyggen. För mig är helt osannolikt hur jag ska kunna lära mig hitta i det där virrvarret. Vilket år som helst nu. Känns som om vi tar en ny väg ut ur stan varje gång jag är där och cyklar.
Nå ja. Jag hängde på bra och väl ute ur gyttret drogs tempot upp. Vi tappade två stycken efter ca 3 mil. Tyvärr var Micke en av dem. Jag började titta lite på hastighetsmätaren och det skulle jag ju inte gjort. "Så här fort kan jag ju inte cykla" tänkte jag. Vi var ju ändå 5 i klungan så jag tyckte det var lika bra att hänga på så länge det gick. Vi gjorde första stämplingen i Kågeröd och det var menat som ett snabbstopp men det var nått mackelimang med stämpeln och personalen försvann in på kontoret med våra kort. Jag sög i mig en Red Bull och åt några torkade aprikoser. Vi möttes av muntra miner när vi fick förklara för nyfikna vad vi höll på med. Randonneuring hade de nog aldrig hört talas om. Vi fick förklara att det var som en slags cykelorientering där vi hämtade stämplar på olika ställen som bevis att vi faktiskt varit där. När någon i gruppen sa att vi skulle till Ljungby, Halmstad och sen ner tillbaka till Malmö var det som om jag faktiskt fattade galenskapen i det hela. Det är ju SkitLångt!!!
Där och då fick jag mig en lite mental knäck. Vi hade cyklat 7 mil och jag låg redan på gränsen för vad jag pallade. Jag förberedde mig för att förr eller senare få släppa och köra solo men jag bestämde mig för att göra mitt bästa för att hänga med fram till stämplingen i Markaryd.

e.JPG

Efter ett tag gick det bättre. Mjölksyran släppte och milen rullade på och jag slutade titta på pgsen som bara gav mig kalla kårar. I Markaryd stoppade vi i en liten kiosk. Jag var hungrig med det fanns inte ens en lite korv att köpa så det blev en Red Bull till och mer nötter och aprikoser. Lunchpaus i Ljungby utlovades

f.JPG

Det var bara 5 mil mellan Markaryd och Ljungby ungefär och vi passerade obemärkt Strömsnäsbruk. Många av de platser som vi passerade var verkligen bomull för själen. En så fin sommardag men alla dessa idyller av små röda stugor, lantbruk med alla djur och dofter av syren, hägg, nyklippt gräs och hästgödsel som virvlade förbi. En sådan dag är det för mig ett mysterium att inte alla cyklar eller åtminstone är ute går eller vistas i det underbara vädret.
När vi kom fram till Rastan i Ljungby kände jag mig smått sliten men inte längre så väldigt hungrig. Beställde motvilligt en barnportion köttbullar och en liter Proviva i butiken. Vi rastade en god stund.
NLC ville inte stanna och äta så han drog i förväg. Han lämnade några peppande ord till mig på vägen innan han drog. Han sa ungefär så här "Nu kan du ju inte ge upp för nu har du ju cyklat halva vägen och har lika långt hem som tillbaka"
Tack för den lixom.

g.JPG

En till med god smak i gruppen. Min snikmodel till höger.

h.JPG

Så bar det av igen och jag hänge faktiskt fortfarande med fast jag gick inte längre fram och drog och jag fick ropa lucka ett par gånger. Kroppen började kinka lite. Fick ont i trampdynorna på fötterna och kände mig väldigt varm om fötterna. Detta avhjälptes genom att ta bort tejpen som jag hade satt för ventilationshålen under skorna. Nacke, axlar, rygg och väster arm ovanför armbågen började tycka att det var bra. Inte ont men lite trött-värk. Väg 25 mot Halmstad var lång och händelselös. Vi hade en tröttsam motvind och jag kände en oidentifierbar trötthet i kroppen. Inte ont. Ingen mjölksyra. Ingen direkt hög puls eller nått sånt utan bara less och lite uttråkad. Han tänka säkert 100 gånger att "nu skiter jag i detta" och ville slänga cykeln långt in i skogen, sätta mig i ett dike och sura. Men det fanns fortfarande en smula förnuft för jag visste ju att ingen kommer ju att hämta mig. Pricken över i-et var när min gps ballade ur. Den berättade för mig att jag var 3 mil från spår och sen dog den.

i.JPG

Äntligen i Halmstad.

j.JPG

Här pausade vi ytterligare en gång och jag förklarade för gruppen att jag var sliten och jag kände mig som ett ankare och jag ville inte vara den där jobbiga typen som skrek "lucka" hela tiden. Jag kände mig oerhört gnällig och deppade men jag blev bjuden på både cola och glass så jag blev lite gladare. Jag fick liv i gpsen oxå men den visade fortfarande "avviker från bana" även om de andras pgser inte höll med. Jag hade foto på Mickes noter (light) och telefonen så jag skulle nog klara mig men de andra tyckte att jag skulle försöka hänga med och att de gärna väntade. Jag blev så glad och tacksam. Solo är ingen barnlek alltså. Speciellt inte utan fungerande gps.
Med glass i magen och cola i en kladdig sportflaska drog vi i väg igen och jag hade väl hoppats på lite medvind men här blev det slagsida. Jag fick smaka på den förrädiska sida-med-vinden och vi skapade breda vingar över vägen till bilisternas stora förtjusning. Här syns Hallandsåsen i fjärran

k.JPG

I sakta mak besteg jag Hallandsås-berget och väl uppe kändes fick jag nog lite mål-vittring. Vi hade sisådär 10 mil kvar och det är ju en kort distansträning hemmavid. Plätt-lätt och nedförsbacke och medvind hela vägen tillbaka för nu vände vi snart verkligen åt rätt håll och skulle ha vinden i ryggen

m.JPG

I Helsingborg käkade jag en toast och vi fick ta på oss reflexvästarna och tänka lamporna på cyklarna för nu började det skymma

l.JPG

Efter Helsingborg kom jag in i andra andningen. Jag hittade min zonsalva som jag hade tagit med och gav nacken en omgång med den. Det gjorde gott. Efter Landskrona hade jag repat mig så pass att det kändes som om jag skulle kunna dra hela vägen hem. Nu fanns det inget som stoppade mig. Jag tänkte på de kalla ölen och den varma duschen som väntade.
Vi krånglade oss tillbaka samma väg (ja faktiskt) som vi cyklade ut ur Malmö på men undvek cykelbanorna. Vår lilla klunga drogs ut till ett pärlband och den som hade krafter kvar drog på och fick stoppa vid varje rödljus. Jag hade någon km innan mål gått ner i en djup svacka men pedalade på så pass att jag hann upp de som väntade på grönt ljus i varje korsning

o.JPG

Nu skulle jag bara hitta tillbaka till natthärbärget. Det gick med telefonens hjälp. Lite halvt speedad och uppe varv tog jag en dusch och drack öl. Samtidigt. Jag önskade att det hade det funnits en stol i duschen för det var banne mig en skön dusch och lyxigt med lägenhet med oändliga mängder gratis varmvatten. Jag lämnade den enkom för att ölen tog slut och jag behövde en till.
Den natten sov jag som en död. Jag vaknade inte ens när den andre randonneuren kom hem och ställde in sin cykel duschade och allt. Jag som brukar vakna så lätt.

Nu har det gått ett par dagar och jag kan sammanfatta det med att det var inte så farligt. Det var tufft, det var det, och jag sitter med blandade småkrämpor men alla dessa går över och på onsdag har jag tänkt cykla igen. Den värsta biten är den mentala för mig. Ett mantra som upprepades om och om igen gen var "free your mind and your legs will follow". Jag kan oxå skriva under på att man klara mer än vad man tror. Lärdom: Se inte för mycket på gpsen utan lyft blicken och se mot horisonten

Edit: stavfel

Bilagor

• p.JPG
    p.JPG
    67.7 KB · Besök: 29
Senast ändrad:
Rattnalle skrev:
> Grymt! Bra PR för randocykling gör du också,
> jag blir sugen på att prova :)

Du är så välkommen så
Börja med 200k. Den är mullig

Tack Grump

Efter motvind mellan ljungby och halmstad i fjor bestämde jag mig för att inte köra om 40milaren med nu blev jag allt lite sugen, får se hur det blir nästa år.. Känslan mellan Helsingborg och Landskrona när man susar fram i mörkret och krafterna bara ökar är rätt oslagbar. Tack Jenny :)

Kudos skrev:
> Vad som är kvar av min kreativitet efter att
> kämpat med MS MovieMaker:
>
>

Väldigt stämningsfullt med den musiken till alltså.
Stiligt

pwr skrev:
> Efter motvind mellan ljungby och halmstad i fjor
> bestämde jag mig för att inte köra om 40milaren
> med nu blev jag allt lite sugen, får se hur det
> blir nästa år.. Känslan mellan Helsingborg och
> Landskrona när man susar fram i mörkret och
> krafterna bara ökar är rätt oslagbar. Tack
> Jenny :)

Det var så lite så

Grymt cyklat. På 60-milaren får du än mer tid att njuta på sadeln. Visst är det härligt att lägga våra inbillade begränsningar i soptunnan.

Jättebra skrivet Jenny! :) och det höll man på att missa.
Tråden närmar sig 2000 inlägg, klart värd det!
Nästan så du borde göra lite reklam i rubriken för vad som pågår.

Kristoffer R skrev:
> Jättebra skrivet Jenny! :) och det höll man på
> att missa.
> Tråden närmar sig 2000 inlägg, klart värd
> det!
> Nästan så du borde göra lite reklam i rubriken
> för vad som pågår.

Tack

Jag byter till
"Mitt nya liv - en randonneuse blir till." Duger det?

Målet är i första hand inte att nå ut till den stora massan. Jag behöver skriva av mig och och en RR är ett sätt att minnas till nästa gång och att ge de som fortfarande orkar följa mig lite extra. Det är ju som min blogg.
Jag brukar lägga en länk till de nämns eller berörs i inlägget på ett eller annat vis.

Vilken fin RR! Fantastiskt bra gjort. Jag ska aldrig mer tänka negativa tankar över jobbig motvind efter 5 körda mil och 2 mil kvar till hemmet. Jag ska tänka på dig. Skaffa Red Bull, zonsalva, och öka avståndet...

Vilken karamell du levererar. Jag sitter med ett smile när jag läser och känner in varje fas av loppet. En jättebra beskrivning känslor och tankar under ett lopp.

/H

Tillbaka
Topp