Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Arsozath sa:Lycka till! (Jag vill också ha en tempohoj :( )
GoranS sa:Hur långt lopp är det?
Mini_me sa:GoranS sa:Hur långt lopp är det?
1500m , 4mil , 1mil (simma , cykla , spring som fan)
Jenny!! Lycka till! Känns det tungt så tänk att du har en hejande stockholmare som hejar på dig :)
Bengt-re sa:Se bara till att gå ut hårt, öka och spurta!
earnstrom sa:Direkt efter simningen kan man ta en mun sportdryck och skölja munnen med och sen spotta, man ska inte försöka äta så snabbt inpå. Det kan du lära dig till nästa gång :-) På en olympisk är det väldigt mkt lättare att råka äta/dricka för mkt än för lite.
garfunkel sa:Du har inte kört någon av allianstävlingarna? Dottern har precis börjat tävla och har hunnit med två tempolopp, hon är sjukt taggad :). Verkar vara rejält motstånd i övriga klasser också.
Jenny W sa:När har inte varit med. Det var andra loppet igår i Skåne (Eslöv?) men man behöver licens för att vara med och så behöver klubben pynta oxå, tror jag. Nästa år kanske.
garfunkel sa:Jenny W sa:När har inte varit med. Det var andra loppet igår i Skåne (Eslöv?) men man behöver licens för att vara med och så behöver klubben pynta oxå, tror jag. Nästa år kanske.
Japp, Eslöv igår. Trodde du var licensierad, men det kanske är i fel klubb?
NLC sa:License to bike? Behövs det ;-.)
Jenny W sa:(visakort, vindjacka, arm- och benvärmare. Mer?)
Jag rapporterar här och på sociala medier. Någon bra tagg till Insta? #trainingforultra610
jonas-ni sa:Jenny W sa:(visakort, vindjacka, arm- och benvärmare. Mer?)
Jag rapporterar här och på sociala medier. Någon bra tagg till Insta? #trainingforultra610
Gynsamm vind. Beroende på tycke och smak långfingerhandskar och skoskydd.
#sub610training kanske?
GoranS sa:Man vet att man har en rätt speciell umgängeskrets om man får napp på en förfrågan om att spontancykla 32 mil efter att ha kört ett motionslopp. ;-)
Jenny W sa:Passerar man stora ljungbystoppet på gamla E4an?