Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.

www.dcrainmaker.com
Har spanat runt en hel del efter olika hållare. Såg också spigen och tycker de ser schysst ut. Hittade inte direkt något på Youtube som visade de tillräckligt.Quadlock känner väl de flesta till vid det här laget ?
![]()
Quad Lock Europe® - Official Store
EVERY DAY. EVERY ADVENTURE.™ - Smartphone Mounting for An Active Lifestyle. Fast, Free Shipping. The very best in iPhone, Galaxy and Pixel smartphone mounting for Bicycle, Motorcycle, Car and life in general.www.quadlockcase.eu
De är däremot väldigt dyra (enligt mig) och jag har den senaste tiden istället använt nästan identiska Spigen Gearlock:
Gearlock Bike Mount Collection - Spigen.com
Spigen brings the GearLock Bike Mount collection, with Mil-Grade and sleek designs. Enjoy protection while you are on the go. Browse our online selection to find the best case that fits your lifestyle. Shop now!www.spigen.com
Minst lika bra och säljs bla på NetOnNet (de verkar dock vara påväg att utgå därifrån) går dessutom att beställa relativt billigt på amazon.se
Finns fodral för iPhone och några andra vanliga modeller, annars använder man universalfästet till ett befintligt fodral.
Visa bilaga 494851
Är även nyfiken på kommande Peak Design eftersom de fodralen inte har något skrymmande fäste baktill på fodralen:
![]()
The Peak Design Cycling Case/Mount System: Hands-On
In less than 15 hours the Peak Design mobile mount system Kickstarter will end. I posted about this almost a …www.dcrainmaker.com
Ja, inga problem.Men de funkar fint på lite stökigare stigar?
Det borde fungera alldeles utmärkt, förutsatt att du hittar ett lämpligt ställe att skruva fast hållaren.Tanken är även att jag ska byta över de till min mc någon enstaka gång. Du vet möjligtvis inte hur det funkar på motorcykel?
Måste man hålla på med de där extra gummisnoddarna för att mobilen ska sitta kvar på en MTB i stökig terräng?RAM- mounts brukar kunna hålla saker ordentligt fast.
Denna https://www.ram-mount.se/shop/product/ram-hol-un10bu finns hos Clasan till ett bättre pris.
Måste man hålla på med de där extra gummisnoddarna för att mobilen ska sitta kvar på en MTB i stökig terräng?
Tack. Limma fast pluppar kan jag ordna men den får ju inte tappa mobilen när jag cyklar mtb i skogen. Det kommer den aldrig funka för eller?Ja. Har kört med det på landsväg och mobilen flyger av vid hårda gupp (nästan genomslagspunka-hårda gupp). Det största problemet har varit att limmet på plupparna släpper.
Dock skönt med en hållare som passar alla mobiler om man har flera igång samtidigt eller inte vill köpa nya specialskal om man byter mobil ofta. Nu kör jag med en mobilhållare till goprofäste för att kunna filma lite med mobilen och det funkar bra även för andra syften som tex GPS i städer med Google etc.
https://www.actionking.se/fasten/fa...MIhua0rKLg8QIVxaOyCh1_wQh0EAQYASABEgIXAvD_BwE
Edit:
Tror dock att det är mer värt att lägga pengarna på spigen eller liknande som är smidigare att ta av/på.
Tack. Limma fast pluppar kan jag ordna men den får ju inte tappa mobilen när jag cyklar mtb i skogen. Det kommer den aldrig funka för eller?
Undrar om TS pendlar i stökig terräng.Måste man hålla på med de där extra gummisnoddarna för att mobilen ska sitta kvar på en MTB i stökig terräng?
Tackar! Ska testas, täckte lite väl mycket av skärmen men till enklare Trailforks scrollande lär det funka.Enkel, billig, funkar nerför i Åre (jag hoppar inte), inbyggd 'vibrationsdempere' (tänk Stig-Helmer och Ole?)
SiGN Universal Mobilhållare till Cykel - Svart - Teknikdelar.se
Köp SiGN Universal Mobilhållare till Cykel - Svart här! ✓ Stort utbud ✓ Snabba leveranser ✓ Säker betalningwww.teknikdelar.se