F
Fotograf Tomas Persson
Guest
Modell till MTB moderepotage i extremsport magazin
Hej Jag heter Tomas Persson och arbeter som filansfotograf jag ska den 19 MAj 06 plåta lite bilder för ett Extremsportmagasin. Bilderna ska vara med lite fart i gärna någon med hopp. men det ska vara lite MTBcross känsla över skulle även kunna tänka mig någon typ av downhill bild men det där kan vi ju ta när vi ser vem jag får tag i.
dina cyckel skills är viktigare än ditt utsende.
Jag söker nu 2 Duktiga och vältränade MTB killar och en MTB tjej som hittar till bra banor kring Hella.Man måste kunna ta sig till banan med bil och det får inte ara för avsides då det är janska mycket utrustning som skall släpas.
den som ställer upp kommer få låna all utrustning du kan tänkas behöva samt att vi har ett par riktigt frächa cycklar till låns från en av de ledande tillverkarna.
Som tack kommer givetvis få bild kopior av de publicerade bilderna samt tidningen du medverkar i och går det riktigt bra kanske en bonus finns i form av något av de plagg som andvänst under fotograferingen.
Nej tyvärr utgår det ingen ekonomiskersättning för detta.
detta kommer ta hela dagen från morgon till kväll.
anmäl inte ditt intresse om du inte är 100% säker på att du vill ställa upp
svar på min mail info@tomaspersson.se
Tomas Persson
besök gärna min hemsida www.tomaspersson.se
dina cyckel skills är viktigare än ditt utsende.
Jag söker nu 2 Duktiga och vältränade MTB killar och en MTB tjej som hittar till bra banor kring Hella.Man måste kunna ta sig till banan med bil och det får inte ara för avsides då det är janska mycket utrustning som skall släpas.
den som ställer upp kommer få låna all utrustning du kan tänkas behöva samt att vi har ett par riktigt frächa cycklar till låns från en av de ledande tillverkarna.
Som tack kommer givetvis få bild kopior av de publicerade bilderna samt tidningen du medverkar i och går det riktigt bra kanske en bonus finns i form av något av de plagg som andvänst under fotograferingen.
Nej tyvärr utgår det ingen ekonomiskersättning för detta.
detta kommer ta hela dagen från morgon till kväll.
anmäl inte ditt intresse om du inte är 100% säker på att du vill ställa upp
svar på min mail info@tomaspersson.se
Tomas Persson
besök gärna min hemsida www.tomaspersson.se