Lilldykarn
Ny medlem
Monark 320
Husbon har en gammel racer hoj ståendes, å vi undrar vad värdet kan vara på en sådan.
Det är en tidig 320 har vi kommit fram till, då den har röda "muffar". Den är i hyggligt skick men behöver lite omvårdnad. Är det värt att fixa till den eller skall man knyckla ihop den så den får plats i soptunnan?
Det är en tidig 320 har vi kommit fram till, då den har röda "muffar". Den är i hyggligt skick men behöver lite omvårdnad. Är det värt att fixa till den eller skall man knyckla ihop den så den får plats i soptunnan?

