Monark 320

Lilldykarn

Ny medlem
Monark 320
Husbon har en gammel racer hoj ståendes, å vi undrar vad värdet kan vara på en sådan.
Det är en tidig 320 har vi kommit fram till, då den har röda "muffar". Den är i hyggligt skick men behöver lite omvårdnad. Är det värt att fixa till den eller skall man knyckla ihop den så den får plats i soptunnan?
 
Monark 320
this_thread_is_worthless_without_pics.gif ht=46
 
Monark 320
Lilldykarn skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja, där var vi inne å kollade. Är hojpan av
> något värde tro?

Mest personligt skulle jag tro.
Jag har en liknande:
CIMG3537.JPG ht=544


Vevparti, styrlager, pedaler mm är franskgängade på min.
Det är rätt svårt att få tag på utbytes prylar....
Å andra sidan är det rätt tåliga grejor som sitter monterade, jag har klarat mig med att ta bort rost och peta in fett i lager....
 
Tillbaka
Topp